Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی در قالب "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" توسط جهاددانشگاهی، خبر داد.

برهان صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  در طرح پیاده سازی الگوی جدید توسعه  مشاغل خانگی استان کردستان  در سنوات گذشته به عنوان پایلوت کشوری فعالیت داشته و جهاددانشگاهی با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اجرای طرح در 3 فاز موفق شد تاپایان سال 1398 تعداد2607 نفر از شاغلان خانگی را به بازار و بنگاههای بالادستی متصل نماید که در سال‌جاری و باشروع طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این طرح مورد استقبال متقاضیان قرارگرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان اعلام کرد: ثبت‌نام سالجاری در این طرح از روز پنج‌شنبه ۶ شهریورماه آغاز  و به مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به سامانه inhb.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌ها و ارائه اطلاعات خواسته شده و ثبت‌نام اقدام نمایند.

صلواتی سهمیه استان کردستان در اجرای این طرح درسالجاری را4۰۰  نفر اعلام و بیان کرد: با توجه به نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال در استان پیگیر افزایش این سهمیه هستیم.

وی  عنوان کرد: نظربه  آسیب‌های وارد شده به بسیاری از مشاغل براثر شیوع کروناویروس و شرایط ناشی از آن، لزوم توجه به الگوی توسعه مشاغل خانگی با هدف کمک به رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه این مشاغل  در اقتصاد کشور،باتکیه بر فعال سازی افراد وبنگاههای پیشران (پشتیبان ) به عنوان یکی از ضروریات برنامه های اشتغال محور استان  در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطرنشان کرد: با پیاده‌سازی موفق این طرح در استان که نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است، می‌توان شاهد نهادینه شدن سهم مشاغل خانگی در اقتصاد استان به ویژه در سال جهش تولید بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی استانی اجتماعی کار و رفاه اجتماعی استان استان کردستان مشاغل خانگی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان

دریافت 17 MB کد خبر 6094344

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان