Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوگو سانچز می گوید مسی می توانست زودتر تمایلش را برای جدایی از بارسلونا اعلام کند. 

هوگو سانچز، اسطوره فوتبال مکزیک و باشگاه رئال مادرید، می گوید تصمیم لیونل مسی برای ماندن در بارسلونا، از سر اجبار بوده و این فوق ستاره آرژانتینی به دلیل ضعف وکلا و مدیر برنامه اش، در جمع کاتالان ها ماندنی شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، لیونل مسی روز گذشته اعلام کرد به دلیل اینکه نمی خواهد با بارسلونا، باشگاهی که عاشقش است، وارد جنگ حقوقی شود، فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، هوگو سانچز در خصوص تصمیم مسی برای ادامه حضور در بارسلونا صحبت کرده است. سانچز اظهار داشت: 

لیونل مسی به دلیل ضعف پدر و وکلایش در خصوص ارزیابی شرایط قراردادش، چاره ای جز ماندن در بارسلونا نداشت. آن ها می توانستند فکسی را که باعث تخریب تصویر لیونل مسی در باشگاه بارسلونا شد را ارسال نکنند و پیش خود نگه دارند چرا که از شرایط قرارداد خبر داشتند و می دانستند که هیچ تیمی نمی تواند بند فسخ 700 میلیون یورویی او را بپردازد. او می توانست با اعلام به موقع تصمیمش برای جدایی از بارسلونا، بدون حتی پرداخت یک یورو از این باشگاه جدا شود و از اینکه کار به فعال سازی بند آزاد سازی اش برسد، جلوگیری کند. حالا او چاره ای ندارد و برای یک سال، یا حدود 10 یا 11 ماه، تا رسیدن زمان لازم برای جدایی رایگان از بارسلونا، باید حضور در این باشگاه را تحمل کند. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوگو سانچز لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت