Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق بایرن مونیخ می گوید لروی سانه DNA لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلاس جهانی را دارد. 

مهمت شول، ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ در خصوص لروی سانه، وینگر جدید باواریایی ها صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، چندی پیش، انتقال لروی سانه از منچسترسیتی به بایرن مونیخ، با مبلغی در حدود 55 میلیون پوند رسمی شد و این وینگر خوش تکنیک آلمانی را از فصل آینده با پیراهن باواریایی ها خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمت شول اما که خود در بین سالهای 1992 تا 2007 پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرده است، می گوید سانه 24 ساله باید در مورد فشارها و انتظاراتی که روی بازیکنان این باشگاه آلمانی وجود دارد، آگاهی داشته باشد. او اظهار داشت: 

بایرن مونیخ باشگاه خاصی است و شرایط خاصی دارد. سطح فشارها در بایرن مونیخ متفاوت است و شما باید به عنوان یک بازیکن جوان مراقب این موضوع باشید. بنابراین اگر با غرور و تکبر کار خود را در آنجا شروع کنید، شرایط پیچیده می شود. به هر حال سانه برای تطبیق پیدا کردن با شرایط باشگاه به زمان نیاز دارد. او می تواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود و DNA کافی برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلاس جهانی را دارد. 

همچنین بخوانید:

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست / رسمی لروی سانه: از بازی خودم برابر اسپانیا راضی بودم؛ برای بازی مقابل سوئیس آماده ام لروی سانه: نصیحت های گواردیولا کمک زیادی به من کرد؛ بایرن مونیخ می تواند به آسانی در انگلیس نیز برای قهرمانی رقابت کند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ