Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده‌های دامی و دستگیری ۳ متهم در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد، از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده‌های دامی شرکت‌های عشایری و اتحادیه‌های روستایی جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه ۳ متهم شامل رئیس و کارمند یک شرکت و مسئول فروش یک کارخانه تولید آرد بازداشت شده اند و در خصوص سایر متهمان، پرونده تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد با اشاره به اینکه این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس، تحصیل مال نامشروع از طریق شبکه‌ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند، بیان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون چشم پوشی برخورد می کند.

او تصریح کرد: این شبکه با استفاده از دریافت حواله‌های دولتی تخصیصی به عشایر و روستائیان و نانوایان و فروش آن‌ها به شبکه‌های دلال در بازار آزاد با استفاده از جعل اسناد در ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و  ۲۵۲ هزار و ۸۴۰ کیلوگرم آرد و  ۶۹۸ هزار و ۲۶ کیلوگرم نهاده‌های دامی یارانه‌ای عشایر و روستائیان را وارد بازار آزاد کرده و حقوق عشایر و روستائیان را تضییع کرده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: گردش وجه حاصل از فروش خارج از شبکه آرد و نهاده‌های دامی یارانه‌ای این شبکه در مجموع بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است.

او از ورود به موقع مقامات قضایی در جنوب استان و همچنین مجاهدت‌های خاموش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موحد دادگستری کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان انهدام باند فساد استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیانی صبح دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای به صورت سیستمی از طریق سامانه توزیع سبوس گندم به تشکل‌های دامی، کارخانجات خوراک‌دام و واحدهای صنعتی دامپروری اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۲۰ هزار تن از سبوس استحصالی کارخانجات آردسازی استان توسط تعاونی‌های دامی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار دامداران و ۱۰ هزار تن در اختیار کارخانجات خوراک دام برای تبدیل به کنسانتره دامی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: حدود ۳۳ هزار تن کنسانتره دامی در استان تولید و توزیع شده است.

سیروس امامی مسؤول بخش تغذیه دام جهاد کشاورزی استان کردستان نیز اظهار کرد: هدف از توزیع سبوس کاهش هزینه‌های تولید و کمک به دامداران و بهره‌برداران است و تمامی تعاونی‌ها و عوامل خرید سبوس خود را با مباشرت اتحادیه دامداران و از طریق سامانه خریداری کرده و دامداران روستایی می‌توانند با مراجعه به تعاونی‌ها نسبت به تأمین سبوس موردنیاز خود اقدام نمایند.

کد خبر 6097929

دیگر خبرها

  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی