Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بازار خودرو در حالی روزهای آرامی را سپری می کند که قیمت ها در آن همچنان بالا است و مصرف کنندگان قادر به خرید خودرو نیستند و همین امر موجب شده است که رکود در بازار خودرو حاکم شود و فروشندگان نیز به امید افزایش قیمت ها از فروش خودرو خود امتناع کنند.

در این بین اما متقاضی برای خودروهایی با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار نسبت به سایر خودروها بیشتر است؛ خودروهایی که در حال حاضر قیمت آن ها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است عبارتند از خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده و فول که به ترتیب ۱۵۹ و ۱۶۳ میلیون تومان قیمت دارند و خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده و فول که به ترتیب ۱۹۳ و ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین سایر خودروهای گروه پژو که قیمت آن ها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است می توان به خودروهای ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و پژو پارس ساده اساره کرد که به ترتیب ۱۹۳، ۱۴۱، ۱۶۰ و ۱۷۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در سایر گروه های خودروسازی نیز همه خودروهای گروه تیبا در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارند به گونه ای که خودروهای تیبا هاچ بک، تیبا هاچ بک پلاس، تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی و تیبا صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۰۸، ۱۱۷، ۹۶ و ۱۰۷ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین خودروهای گروه سمند نیز خودروهای سمند ال ایکس ای اف ۷ مدل ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۱۵۷ و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت دارند و خودروهای سمند ال ایکس ساده و سمند سورن نیز به ترتیب ۱۴۱و ۱۸۷ میلیون تومان قیمت دارند.

خودروهای کوییک نیز در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارند به گونه ای که قیمت خودروهای کوییک دنده ای و کوییک دنده ای آر به ترتیب ۱۲۱ و ۱۲۷ میلیون تومان است.

در بین انواع وانت نیز وانت های آریسان با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان، کارا تک کابین با قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و کارا دو کابین با قیمت ۱۷۳ میلیون تومان در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قراردارند.

خودروهای گروه ساینا نیز در این رنج قیمت خرید و فروش می شوند به گونه ای که خودروهای ساینا ای ایسک دنده ای و ساینا ای ایکس آپشنال این گروه به ترتیب ۱۱۰ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در این بین خودرو رانا ال ایکس نیز ۱۵۷ میلیون تومان قیمت دارد و خودروهای پراید ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز به ترتیب ۸۹.۵، ۷۷.۵، ۷۸.۵ و ۸۹ میلیون تومان قیمت دارند.

پراید از مرز ۱۰۰ میلیون تومان گذشت کد خبر 546577 برچسب‌ها اقتصاد بازار خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد بازار خودرو ایرانی میلیون تومان قیمت دارند ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خودروهای گروه قیمت ۱۰۰ رنج قیمت ال ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است

یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید بر حرکت بازار ارز به سمت ثبات، افزایش یک تا دو هزار تومانی قیمت در بازار غیررسمی را امری طبیعی توصیف کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مرتضی عزتی» کارشناس اقتصادی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تغییر قیمت چند روز اخیر نرخ ارز در بازار غیررسمی اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز همواره متاثر از انتظارات و یا پیش‌بینی متغییر‌هایی است که به دلیل برخی وقایع اقتصادی، سیاسی و یا حتی نظامی دچار تغییر و تحول می‌شوند.


این کارشناس اقتصادی با اشاره افزایش یک هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی گفت: این مقدار نوسان‌های اندک مشکلی در شرایط بازار ایجاد نخواهد کرد. احتمال دارد که این موضوع ناشی از برخی مسائل سیاسی و یا حتی ورود تقاضای موثر بر بازار باشد.


وی تاکید کرد: تغییر ۲ تا ۳ درصدی نرخ ارز در بازار غیررسمی در طول یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روزه موضوع چندان غیرمنتظره‌ای نیست، بلکه با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران این موضوع یک امر طبیعی محسوب می‌شود. افزایش یک و یا حتی ۲ هزار تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی عدد نگران کننده‌ای نیست، زیرا این میزان نوسان همیشه وجود داشته است.


عزتی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالاً بازار ارز به سمت ثبات حرکت خواهد کرد، زیرا بازار کاهش‌های خود را انجام داده؛ لذا، پیش‌بینی می‌شود که در ادامه امر شرایطی باثبات و یا اندکی افزایش را تجربه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، نرخ ارز ، قیمت دلار ، نوسان ارزی ، مرتضی عزتی ، بازار غیررسمی ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9t

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول