Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در نقت پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس از با تشکر ملت ایران و عموم مومنان که در ماه محرم، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامۀ عزای سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، حماسه‌ای درخشان آفریدند صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با اشاره به نظارت میدانی ۴ روزه مجلس شورای اسلامی از استان خوزستان گفت: ما خود را پیش از این مدیون مجاهدت‌های مردم خوزستان می‌دانستیم ولی در این مدت، استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران مرا شرمندۀ خود کرد و خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفة خود می‌دانم از صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مردم سرافراز خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همة آنها را به گرمی بفشارم.

وی افزود: لازم است از هر ۱۷ نماینده استان تشکر و قدردانی کنم که این مهم بدون همراهی و تلاش آنها حتماً ممکن نبود؛ تمامی این عزیزان از حدود ۶ هفتۀ پیش تمام توان خود را به کار بستند تا مشکلات حوزۀ انتخابیۀ آنها و مسائل مردم به درستی شناسایی شود.

رئیس مجلس ادامه داد: ما خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام نهایی رسیدن پیگیری کنیم. خروجی تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

قالیباف همچنین از ملت عزیز ایران و عموم مؤمنان که در ماه محرم، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامۀ عزای سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، حماسه‌ای درخشان آفریدند صمیمانه تشکر کرد.

کد خبر 442649

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ماه محرم مجلس شورای اسلامی خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»