Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:09:38 GMT

مراسم معارفه تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۵۷۴۵

مراسم معارفه تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی طی حکمی از سوی شورای حوزه علمیه و تایید حوزه علمیه استان تهران به عنوان تولیت جدید مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) منصوب شد.

مراسم معارفه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران و مسئولان حوزوی همزمان با آغاز سال تحصیلی در این مدرسه علمیه برگزار شد که در ادامه آیت الله حسینی قزوینی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه های علمیه و روحانیت امروز وظیفه بسیار سنگین‌تر و پر خطرتر از گذشته بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که در حوزه نظامی و دیگر حوزه ها توان مقابله با مکتب اهل بیت(ع) و نظام برخواسته از فرهنگ عصمت و طهارت(ع) را ندازد برای همین با همه توان و قدرت در حوزه فرهنگی ورود پیدا کرده و فضای مجازی را به قتلگاه جوانان تبدیل کرده است.

تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با اشاره به فعالیت گسترده وهابیت در فضای مجازی، ابراز کرد: در حال حاضر وهابیت در بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره علیه شیعه شبهه پراکنی می کند؛ ۷۰ درصد فضای مجازی در اختیار سلفی ها قرار دارد درحالی که متاسفانه حضور حوزه های علمیه در این فضا بسیار کمرنگ است.

آیت الله حسینی قزوینی به حضور فعال طلاب در فضای مجازی و رفع شبهات اعتقادی تاکید کرد و گفت: امروز حوزه های علمیه باید شبهات وهابیت را به خودشان برگردانند و از همان شبهات برای آنان شبهه تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید به روش های پاسخگویی به شبهات مجهز شوند، اظهار داشت: اساتید باید بتوانند به شبهات وهابیت پاسخ دهند؛ تقویت روحیه خدا ترسی لازمه مقابله به شبهات دشمن و دفاع از ولایت است.

تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: مقاومت، نترسیدن از غیر خدا و کسب رضای الهی لازمه پاسداری و دفاع از ولایت است؛ همه مسائل دین بر محور ولایت قرار دارد بر همین اساس دفاع از ولایت مهمترین وظیفه حوزه های علمیه به شمار می رود.

کد خبر 5016126 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه باقرالعلوم مدیران مدرسه علمیه حوزه علمیه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی پذیرش بدون آزمون انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد محرم 99 دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها مدرسه علمیه باقرالعلوم حوزه های علمیه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد