Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@22:02:44 GMT

ایران برای خرید واکسن کرونا اقدام می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۰۶۴

ایران برای خرید واکسن کرونا اقدام می‌کند؟

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت خرید واکسن کرونا با توجه به دستور رییس جمهور در این باره، گفت: تاکنون هیچ واکسن موثری برای بیماری کووید_ ۱۹ در جهان ساخته نشده که مورد تایید سازمان جهانی بهداشت باشد.

وی افزود: واکسن‌هایی که در حال حاضر در مورد آن ها صحبت می‌شود، هنوز مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه هنوز قیمت یا هزینه‌ای هم برای واکسنی که تولید و مورد تایید واقع نشده، تعیین نشده است.

لاری ادامه داد: در ایران نیز تلاش‌ها برای تولید واکسن کرونا در حال انجام است. در عین حال اگر کشوری واکسن کرونا را تولید کند و آن واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرد، بر اساس دستور ریاست جمهوری برای خرید آن اقدام می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر موثرترین اقدام در برابر کرونا، پیشگیری و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک است و این اصول در همه جهان تایید شده و انجام می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: واکسن کرونا مورد تایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید

سید سعید راد مدیرعامل بازرگانی دولتی گفت: خرید تضمینی گندم از ۲۰ فروردین آغاز شد و تا صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت، بالغ بر ۸۵۵ هزارتُن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله به‌کارگیری کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال گندم‌های خریداری شده استان خوزستان به انبارها و سیلوها اقدام شد، افزود: از ۵۰ هزارتُن گندم باقی‌مانده در مراکز روباز با پوشش‌دهی دقیق و چادرکشی سریع بر رویِ گندم‌ها اقدام شد.

راد با تأکید بر اینکه صیانت از گندم‌هایی که حاصل دسترنج کشاورزان است را وظیفه خود می‌دانیم و با استفاده از تمام امکانات موجود، پایِ کار جمع‌آوری گندم‌های خریداری شده در استان خوزستان آمدیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا یکی دو روز آینده، نسبت به انتقال گندم‌های باقی ‌مانده به انبارها و سیلوها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگرانی که به صورت شبانه‌روزی برای انتقال گندم‌های استان خوزستان به میدان آمدند، گفت: جا دارد از تدابیر و پیگیری‌های رئیس‌جمهور و معاون اول و وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت‌های استاندار خوزستان و همه ادارات استان خوزستان در جریان عملیات جهادی صیانت از گندم‌های خریداری شده قدردانی کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد