Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به وجود بیش از هفت هزار نفر عضو در گروه‌های جهادی استان گفت: منازل محرومان بعد از نو‌سازی توسط گروه‌های جهادی ۳۱۳ به نام یک شهید مزین می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: در سطح استان بیش از 7 هزار نفر در غالب 982 گروه جهادی در حوزه‌های مختلف در راستای ارائه خدمات در مناطق مختلف در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی 313 یکی از گروه‌های جهادی است که در احداث و نو‌سازی منازل محرومان فعالیت دارد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار واحد مسکونی توسط این گروه برای محرومان ساخته شده است.

جانشین سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هر خانه‌ای که توسط گروه جهادی ساخته می‌شود به نام یک شهید مزین و به افتتاح می‌رسد خاطرنشان کرد: هدف از نام‌گذاری پروژه‌ها به نام شهیدان این است که از برکت وجودی آن‌ها استفاده نماییم و ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

گزارش تسنیم از سالگرد عملیات شکست پژاک توسط سپاه| رهبری فرمود «حالت تهاجمی بگیرید و منتظر دشمن نباشید»فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌استفرمانده سپاه امام صادق(ع) خواستار احیاء تعاونی مرزنشینان استان بوشهر شد

وی با اشاره به این‌که در روز‌های اخیر یک باب منزل مسکونی محرومان نوسازی و به نام شهید سید داود شبیری مزین و افتتاح شده است گفت: 300 میلیون ریال از هزینه مورد نیاز نو‌سازی این منزل توسط همین گروه جهادی و  150 میلیون ریال توسط خیران تامین شده است.

طهماسبی تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره در کنار هم برای توسعه و پیشرفت آبادانی استان زنجان در مناطق محروم برنامه‌ریزی دارد و تمام تلاش‌ها بر این است تا اقدامات لازم در این راستا انجام گیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی نو سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست