Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی و هنری شهدای عثمانوند سرفیروزآباد با انجام فعالیت های مختلف جریان سازی موثر فرهنگی را در این منطقه رقم زده است.

خبرگزاری شبستان_ کرمانشاه: انجام کار فرهنگی همواره سختی های خودش را دارد. حالا اگر در یکی از محرومترین مناطق کشور مشغول باشی سختی کار دو چندان خواهد شد. 

سرفیروز آباد در همین چند کیلومتری شهر کرمانشاه است ولی صعب العبور بودن راه های آن موجب شده تا این منطقه با محرومیت دست و پنجه نرم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که این منطقه مود توجه قرار گرفته است و اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته است.

در این میان جوانان مسجدی با انجام فعالیت های موثر فرهنگی پای کار آمدند و در کانون فرهنگی و هنری شهدای عثمانوند سرفیروزآباد اقدامات خوبی را رقم زدند.

ولی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد از ابتدای سال موفق به اجرای برنامه های در دستور کار نشدیم اما فعالیت های فرهنگی را در فضای مجازی دنبال کردیم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای عثمانوند سرفیروزآباد با اشاره به حساسیت کار فرهنگی این کانون افزود: اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای عثمانوند را دانش آموزان و مردم عشایر تشکیل می دهد که بخشی از سال در حال کوچ هستند و این شرایط می طلبد تا با فراهم شدن امکانات بیشتر زمینه را برای فعالیت بیشتر و چشمگیرتر در عرصه فرهنگی ادامه داد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم فضاسازی مناسبی به همت این کانون صورت گرفت و آیین های عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رضایی ادامه داد: متاسفانه این منطقه دارای جاده ای صعب العبور است و از نبود امکانات و بودجه و حتی آب آشامیدنی رنج می برد و نیازمند حمایت مسئولان است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای عثمانوندخواستار تخصیص اعتبار برای انجام تعمیرات مسجد شد و بیان داشت:  این کانون طی چهار سال اخیر فعال بوده و در حال حاضر ۸۰ نفر عضو دارد.

وی افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی و نقش اثر‌گذار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خنثی سازی توطئه های دشمنان مسئولین باید بیش از پیش از کانون‌های فرهنگی و هنری حمایت کنند و در این راستا دانش آموزان ابتدایی از ظرفیت مناسب تری برای آموزش برخوردار هستند.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

رجبی با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات گفت: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل هم‌اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

رجبی شبکه‌های  تخصصی سمن‌های  وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیتهای جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ( حاشیه نشینی )، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری عنوان کرد.

وی افزود: شبکه‌های تخصصی در راستای هم‌افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و ایده‌پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گفته رجبی در این شبکه‌ها ساز و کار مناسبی در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود