Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، تفاهم‌نامه مذکور از سوی حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، باهدف توسعه سرمایه‌های فکری و تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی و به‌طور خاص توسعه پایدار صنعت گردشگری منطقه آزاد قشم عصر امروز شنبه ۱۵ شهریورماه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستیابی به هدف "جهان انسانی" و "انسان جهانی" و تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه بوده که نگاه تخصصی به ارتقا و گسترش علوم مربوط به صنعت گردشگری در جزیره به‌ویژه در سطوح جهانی دارد.
همکاری و مشارکت درزمینه طرح‌های پژوهشی مورد توافق در قالب پایان‌نامه و رساله‌های دکترا، تدوین، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی گردشگری، تربیت و بازآموزی راهنمایان تخصصی بومی و محلی و همکاری در طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای اقامتگاه‌های بومگردی در منطقه آزاد قشم بر اساس معیارهای بین‌المللی بخشی از مفاد مندرج در این تفاهم‌نامه می‌باشد.
از دیگر موضوعات مطرح‌شده در تفاهم‌نامه مذکور می‌توان به همکاری و مشارکت در ایجاد دفاتر و شعب استارتاپ های دانش‌بنیان در بخش گردشگری، مشارکت در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی تخصصی در حوزه داخلی و بین‌المللی، توسعه منابع انسانی در قالب طرح‌های پژوهشی موردتوافق و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برنامه‌ریزی تدوین، ترجمه و تألیف کتاب و ... اشاره کرد.
تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه علم و فرهنگ در ۶ ماده تنظیم و توسط حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عابدین سعادت فر، منتخب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و همچنین مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به‌عنوان دستگاه نظارت عصر امروز در محل دفتر تهران سازمان منطقه آزاد قشم به امضا رسید.
گفتنی است در این جلسه حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار، مشاور عالی مدیر عامل، مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر پروانه پرچکانی معاون بین‌الملل، محمود هاشمی مدیرعامل استارتاپ DPL دانشگاه علم و فرهنگ و محمدسعید موسایی باغستانی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

۴۶

کد خبر 1429337

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد قشم دانشگاه علم و فرهنگ تفاهم نامه هیات مدیره بین المللی رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز، یک‌شنبه تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال به امضای «امیرعباس لشگری» و «جواد داوری» رسید.

لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

لشگری با یادآوری اینکه بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است، اظهار داشت: با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال 3 به 3 دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های سما و واحدهای آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

در این نشست، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای فرهنگی ورزشی این دانشگاه را به خوبی می‌شناسد، توضیح داد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود.

داوری، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه ای و دانشگاهی دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی