Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:48:22 GMT

سلامتی دانش آموزان موضوع «طبیب» شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۶۰۰

سلامتی دانش آموزان موضوع «طبیب» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و متخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند امروز یکشنبه‌ ۱۶ شهریور میزبان متخصص بیماریهای عفونی بوده و موضوع بازگشایی مدارس در شرایط کرونا را مرور خواهد کرد و پزشک متخصص گوارش و کبد با موضوع پیشگیری از سوء هاضمه در برنامه حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز دوشنبه ۱۷ شهریور متخصص طب ایرانی با موضوع پاسخگویی به پرسش های مردم در طب ایرانی و همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع درد کمر و ‌پیشگیری از آن مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۸ شهریور پذیرای مردانی متخصص عفونی با موضوع پیشگیری از ترس در شرایط کرونایی و پزشک متخصص پادرمانی با موضوع زخم پای دیابتی خواهند بود.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور میزبان یک دندانپزشک با موضوع  پیشگیری از پوسیدگی دندان و همچنین متخصص عفونی با موضو اخرین اخبار کرونا خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر 5016558 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما ویروس کرونا محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگذشت چهره ها برنامه رادیویی شبکه سه سیما سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟