Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ قهرمانان آسیا با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی در دوحه قطر برگزار می شود.

پیش از این قرار بود لیگ قهرمانان آسیا با حضور 30 درصدی تماشاگران برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا از این اقدام جلوگیری کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از الرایه قطر، اولین گروه از مسئولان و کارمندان AFC روز گذشته وارد دوحه شدند تا بر روند سازماندهی مجدد لیگ قهرمانان آسیا که از 14 سپتامبر تا 3 اکتبر ادامه دارد، نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 تیم از کشورهای غرب، یعنی قطر، میزبان مسابقات، ازبکستان، ایران، عراق، عربستان سعودی و امارات حضوضر داشته و انتظار می رود این تیم ها در روزهای آینده به دوحه بیاییند.

مقامات AFC پیش از این یک جلسه مجازی برای هماهنگی تمام امور مربوط به سازماندهی مسابقات برگزار کرده بودند. هر تیم در مرحله گروهی چهار دیدار برگزار می ‌کند و سپس مراحل یک‌ چهارم و نیمه ‌‌نهایی برگزار خواهند شد تا در نهایت تیم برتر منطقه غرب آسیا برای رویارویی با تیم برتر منطقه شرق در دیدار فینال لیگ قهرمانان مشخص شود.

اقدام‌ های سختگیرانه ‌ای از سوی AFC هنگام برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا با بهره ‌گیری از پروتکل ‌های بهداشتی در قطر برای تضمین سلامتی اعضای تیم ‌ها و مسئولان برگزاری رقابت ‌ها اعمال خواهند شد. از جمله این اقدام ‌ها جلوگیری از مراجعه افراد به هتل ‌های محل اقامت تیم‌ های شرکت‌ کننده و مسئولان برگزاری رقابت‌ ها است. ورود و خروج تیم ‌ها فقط با هدف شرکت در تمرین ‌ها و بازی ‌ها باید انجام شود. تمامی نیازهای تیم ‌ها در هتل‌ ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم خواهند شد. این کار نیز با هدف اطمینان کامل از سلامتی بازیکنان و مربیان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت می‌ گیرد.

همچنین تمام مجوزهای رسانه‌ای که پیش از این توسط AFC برای پوشش دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا صادر شده بود، لغو شد. کارت‌های جدید اهالی رسانه در فرم مشترک و جدیدی صادر خواهند شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود پیشنهاد قطر مبنی بر حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه با توجه به تجربه اجرای این طرح در لیگ ستارگان قطر با آن مخالفت کرد. کمیته مسابقات AFC اعلام کرد دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در قطر باید بدون حضور تماشاگران برگزار شوند. این کار ضامن سلامتی تیم‌ های شرکت‌ کننده و هواداران است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس | توضیح بخش روابط بین‌ الملل باشگاه در ارتباط با بعضی دستور العمل‌ ها برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال: دیاباته و میلیچ در دوحه برای مسابقات لیگ قهرمانان به اردو اضافه خواهند شد استقلالِ موقت در لیگ قهرمانان آسیا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست

خبرگزاری تسنیم در مطلبی به ادعای اسرائیل درباره ی ترور یک نیروی وابسته به سپاه واکنش نشان داد.

این خبرگزاری نوشت: برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آن‌ها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است، این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آن‌ها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد