Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:50:20 GMT

دومین روز بازگشایی مدارس در شهریار/پروتکل ها رعایت می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۶۵۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از بازگشایی مدارس در شهریار در حالی آغاز شده است، که دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

در عین حال فرماندار شهریار از تشکیل کمیته ویژه رصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس این شهرستان در فرمانداری خبر داده است.

طاهری همچنین در این خصوص گفته است: همه مکلف و موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در مدارس هستیم و در این راستا کمیته ویژه ای برای نظارت بر حسن رعایت این پروتکل‌های بهداشتی مدارس در فرمانداری تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بخواهیم مسیر طبیعی زندگی را طی کنیم باید با شرایط کرونا در جامعه همزیستی داشته باشیم.

فرماندار شهریار ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مستمر دست‌ها از مهمترین اصول بهداشتی است که در مدارس باید رعایت شود و دانش آموزان بدانند که تحصیل در چنین شرایطی قطعاً ارزشمندتر خواهد بود.



کد خبر 5016497

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس شهریار پروتکل های بهداشتی محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس

رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها