Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:04:23 GMT

موج جدید استخدام در غول تجارت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۲۱۳

موج جدید استخدام در غول تجارت الکترونیک

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری سی‌نت، این غول تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ میلادی، ساخت یک برج ۴۳ طبقه در واشنگتن را به عنوان بخشی از یک پروژه آغاز کرد که به گفته آمازون ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد دو پروژه جدید را برای افزایش فضای اداری به میزان ۱۸۶۰۰۰ متر مربع آغاز کرده و فرصت‌های شغلی جدیدی را نیز فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آمازون عملیات ساخت این پروژه‌ها آغاز شده و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به پایان برسد. قرار است این فضا علاوه بر تامین دفاتر اداری موردنیاز آمازون، چند فروشگاه و پارک عمومی را نیز در خود جای دهد. همچنین این شرکت مبلغ یک میلیون دلار را برای بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های نیازمند ساکن در منطقه، تخصیص داده است.

در مجموع شرکت آمازون قصد دارد تا ۱۰ هزار کارمند جدید را در طول چند سال آینده در این منطقه به استخدام خود درآورد. در حال حاضر این شرکت ۸۷۷ هزار کارمند دارد و در جریان پاندمی کووید ۱۹ محبوبیت آن در میان کاربران و خریداران اینترنتی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

آمازون در ماه آوریل اعلام کرد قصد استخدام ۷۵ هزار کارمند موقت را دارد تا بتواند پاسخگوی تقاضای روبه افزایش کاربران خود باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجارت الکترونیک فناوری اطلاعات آمازون پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجارت الکترونیک فناوری اطلاعات آمازون ویروس کرونا تجارت الکترونیک فناوری اطلاعات آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در  آزاد راه تهران کرج قزوین خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی زندی فر روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران کرج قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

زندی فر افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه(باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان