Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری این مجمع که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: در جامعه امروز ما نیاز به یک اراده ملی سومی داریم. در کشور ما اولین اراده مردم است که انقلاب سال ۵۷ را شکل داد و نسل اول انقلاب توانست یک ایده و یک راه نویی را در عرصه سیاسی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دومین اراده برای آزاد سازی سرزمین های اسلامی بود.

رضایی افزود: این پیروزی بعد از ۲۵ جنگ رخ داد، سمرقند و هرات امروز کجا هستند؟ اینها همه شهرهای بزرگی بودند که در جنگ های قبلی از ایران جدا شدند.

او بیان کرد: امروز در آستانه گام دوم انقلاب ما شاهد شکل گیری یک اراده سوم توسط نسل سوم انقلاب یعنی جوانان هستیم ، تحول در اقتصاد و فرهنگ جزو هفت توصیه ای بود که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم آن را بیان فرمودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لذا ما در آستانه تحولات جدید هستیم و سیاست گذاری و برنامه ریزی در کشور باید متحول شود، وگرنه همین مسیرهای منفی در اقتصاد و فرهنگ ادامه خواهد یافت.

رضایی گفت: در طول ۴۰ سال، انقلاب ما روند های مثبت و منفی بسیاری را در عرصه های مختلف کشور شاهد بودیم، برای مثال در روندهای مثبت باید گفت که روزی نیست که ما در عرصه دفاعی و امنیتی شاهد تحولات جدید نباشیم، زیرا این حاصل تفکر اقتدار است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: با این حال ما در عرصه اقتصاد شاهد اقدامات مثبت نبودیم، لذا در گام دوم در صدد ایجاد این تحولات هستیم که این تحولات بدون بسیج نخبگان، کارشناسان و ... امکان ندارد ، علاوه بر این تا تحول در فکر صورت نگیرد، در اجرا هم صورت نخواهد گرفت.

او اضافه کرد: این جلسه به این خاطر برگزار شد که مجمع تشخیص مصلحت نظام بتواند یک بسیج نخبگانی را در عرصه اقتصاد و فرهنگ ایجاد کند، البته ما در گذشته هم پژوهش های کارشناسی و هم نظری همراه با دانشگاه های کشور داشتیم و الان سومین دور اندیشه ورزی را دنبال می کنیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد