Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@17:45:57 GMT

حمله به شبه‌نظامیان قسد در حومه دیر الزور

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۵۵۵

حمله به شبه‌نظامیان قسد در حومه دیر الزور

تعدادی از افراد مسلح شبه ‌نظامیان مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا / قسد/ در حمله افراد مسلح ناشناس در حومه شمالی و شرقی دیرالزور کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، تعدادی از افراد مسلح شبه ‌نظامیان مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا / قسد/ در حمله افراد مسلح ناشناس در حومه شمالی و شرقی دیرالزور کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منابع محلی به خبرنگار/سانا/ اعلام کردند: افراد مسلح ناشناس به سوی یکی از خودروهای شبه‌نظامیان مورد حمایت نیرو‌های اشغالگر آمریکا «قسد» در روستا‌های /غريبه الشرقيه/ در حومه شمالی دیرالزور تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن یک فرد مسلح و زخمی شدن یک نفر دیگر از آن شبه نظامیان شد.

 

منابع افزودند: در حمله افراد ناشناس به یکی از پایگاه‌های شبه نظامیان /قسد/ در شهرک زیبان در حومه شرقی دیر الزور که با استفاده از بمب دست ساز صورت گرفت، شماری از افراد مسلح شبه نظامیان /قسد/ زخمی شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مخالفان سوریه بحران سوریه سوریه شبه نظامیان افراد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در کردستان

تیراندازی افراد ناشناس به بُرجک پاسگاه مرزی هنگه‌ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگه‌ژال، صورت گرفته که علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 749944

دیگر خبرها

  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم