Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا طهماسبی گفت: جشنواره "رازهای ارغوانی" با هدف حفظ آرمان ها و ارزش‌های دفاع مقدس و همین‌طور وحدت و همدلی مردم در شرایط کنونی، می‌تواند دست‌مایه خلق آثاری وزین و تأثیرگذار در عرصه هنر متعالی گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛ حمیدرضا طهماسبی مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح الله امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین جشنواره شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت:این جشنواره با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و همین طور وحدت و همدلی مردم در شرایط کنونی، می‌تواند دست‌مایه خلق آثاری وزین و تأثیرگذار در عرصه هنر متعالی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخش‌های موضوعی جشنواره که آثار می‌بایست مطابق آن ارسال شود افزود:رازهای ارغوانی ( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)مکتب سلیمانی (شهید والامقام سردارحاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)جهش تولید، اقتدار و بالندگی ، شکست تحریم‌های ظالمانه الفبای ایثار (مدافعان سلامت)کمک مؤمنانه (مواسات و همدلی)زخم‌های شعله‌ور( افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی ، مقاومت مردم مظلوم یمن ، فلسطین ، سوریه ، عراق و ...)سبک زندگی اسلامی ایرانی ( مسجد محوری و تحقق محله اسلامی ،حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ...) خواهد بود.

وی افزود:جوایز ارزشمندی جهت یادبود به برندگان و رتبه‌های برتر تعلق می‌گیرد از جمله لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به ارزش ۲۰ میلیون ریال به۲۱ اثر برگزیده «در هر بخش موضوعی سه اثر»لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به ارزش ۱۰ میلیون ریال به ۲۰ اثر تقدیری لوح تقدیربه همراه جایزه نقدی به ارزش ۱۰میلیون ریال به ۸ شاعر جوان« استعدادهای شعری زیر بیست سال » می باشد.

طهماسبی با بیان اینکه شرایط ارسال آثار باید ارسال مدنظر باشد گفت:آثار در تمامی قالب‌های شعری؛ کلاسیک، سپید و نیمایی، سـرود و تصنیف و کودک و نوجـوان پذیرفته می‌شود،آثار حتماً باید تازه سروده باشد و در صورت تکراری بودن اثر در هر مرحله از داوری کنار گذاشته خواهد شد،آثار باید حتماً با موضوعات فراخوان تطبیق داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ارسال آثار از روز یکشنبه ۹۹/۵/۱۲ تا روز شنبه ۹۹/۶/۲۹امکان‌پذیر بوده و صرفاً از طریق این آدرس اینترنتی www.basijhonarmandan.ir امکان‌پذیر بوده و به آثار ارسالی خارج از فرایند قیدشده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رازهای ارغوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن