Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@16:19:54 GMT

ماجرای پنهان کردن قتل در سردخانه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۸۶۵

ماجرای پنهان کردن قتل در سردخانه

رویداد۲۴ دوازدهم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری مهرآبادجنوبی با بازپرس رحیم دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت قرار داد. با شروع تحقیقات معلوم شد این مرد ۲۱ مرداد در جریان درگیری در بوستان فتح زخمی شده و همان شب فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر این‌که خانواده‌ای نداشته و هزینه درمانش نیز به بیمارستان پرداخت نشده بود، مسوولان بیمارستان جسد را ۲۱ روز به گروگان گرفته و در سردخانه بیمارستان نگه‌داشته بودند تا ردی از خانواده‌اش پیدا کرده و هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کنند.

آن‌ها بعد از ناکامی در یافتن خانواده این مرد از پلیس کمک خواسته بودند که همین باعث فاش‌شدن ماجرای این جنایت شد؛ بنابراین پرونده‌ای دراین‌باره در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و با دستور بازپرس جنایی انتقال جسد از بیمارستان به پزشکی قانونی در حالی منتقل شد که معلوم شد علت مرگ او براثر اصابت ضربه‌های چاقو بوده است. همچنین با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع به بوستان فتح که جنایت رخ داده بود اعزام شدند و با تحقیقات محلی متوجه شدند کسی مقتول و قاتل را نمی‌شناسد، اما آن روز شاهد دعوای آن دو در بوستان بوده‌اند.
بیشتر بخوانید: مرگ زن مسافر در زورگیری مردان خشنتحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. این در حالی است که، چون بیمارستان ۲۱ روز جسد را به گروگان گرفته تا هزینه درمانی را از خانواده مقتول طلب کند و موضوع را به دادسرا و پلیس اطلاع نداده بود، پرونده‌ای برای رسیدگی به این تخلف نیز آغاز شده است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟