Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت و گویی که با  فارس انجام داده گفت: از ابتدای سال جاری رانندگان 795 هزار و 622 خودرو تا نیمه نخست شهریور جهت انجام معاینه فنی به مراکز مختلف معاینه فنی در تهران مراجعه کرده‌اند. که این آمار نسبت به مدت مشابه سال پیش حدود 6 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دلیل افزایش 6 درصدی معاینه فنی خودروها در سال جاری به دلیل افزوده شدن 200 تا 300 هزار خودرو به جمع خودروهای تهران بود که تقریبا هر ساله چنین روندی ادامه دارد.

وی درباره افزایش هزینه معاینه فنی گفت: در مورد میزان افزایش نرخ انجام معاینه فنی با توجه به شرایط جامعه تصمیم‌گیری می‌شود ولی این افزایش نرخ حداقل 30 تا 40 درصد خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاینه فنی خودرو پول معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد پذیرا در گفتگویی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت های تشخیص خودروهای آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آن‌ها آلاینده هوا تشخیص داده شدند، اظهارکرد: از تعداد کل خودروهای آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودروها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودروهای و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

وی گفت: همچنین از تعداد کل خودروهای آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد مقدس افزود: ۵۱ درصد خودروهای آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودروها دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899418

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!