Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام‌ محمد شریفانی در نشست هم‌اندیشی با دبیران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: از هویت خودمان و از ظرفیت‌ اندیشه، فکر و توانایی‌های اعضای هیئت علمی و سرمایه‌های جوانانی که در دانشگاه هستند غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اثرگذاری هر استاد بر چندین دانشجو گفت: در مدیریت دانشگاه اگر استادان بخواهند حتی در فضای اقتصادی فعلی کشور می‌توانند کاری کنند که دانشگاه آزاد سرآمد دانشگاه‌های کشور شود؛ چراکه علاوه بر وجود زیرساخت خوب و امکانات، این نهاد علمی از ۳۰ هزار استاد به عنوان سرمایه‌های انسانی و از فکر و اندیشه آنها بهره‌مند است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری بیماری کرونا، تاکید کرد: اینویروس به‌صورت غیرقابل پیش‌بینی دنیا را متحول کرده اما از سویی فرصت خوبی از طریق فضای مجازی در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده و باید در همین جلسات آسیب‌ها و مشکلات آن شناسایی شود.

شریفانی خاطرنشان کرد: چه‌بسا که با رفع نواقص آموزش در فضای مجازی تحول عظیمی در دانشگاه‌ها رخ دهد و باید استادان طوری مشکلات آموزش در فضای مجازی را شناسایی  و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند که در این فضا از اسیر به امیر تبدیل شویم.

این مبلغ مذهبی ماه محرم و اثرگذاری ماندگار مکتب امام حسین(ع) بر جامعه‌جهانی در طول ۱۴۰۰ سال را یادآور شد و افزود: چهار شاخص اصول و مبانی، اهداف، بایدها و نبایدها و روش‌های  مکتب امام حسین(ع) قابل تأمل است.

این مسئول دانشگاهی گفت: بر ما واجب است در این چهار حوزه مطالعه کنیم و با بازنگری نظام‌مند مکتب امام حسین (ع) و آموزش آن به دانشجویان و جامعه خود را متحول کنیم و این تغییر نگاه را باید به تمامی حوزه‌های کشورداری، اداره دانشگاه، تربیت و سبک زندگی تسری دهیم.

کد خبر 5016734 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته محرم 99 مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه ها دانشگاه ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند