Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:49:43 GMT

خط گرم برق در خلخال راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۹۶۶

خط گرم برق در خلخال راه‌اندازی شد

رسول زارع روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجرای این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی دولت با بکارگیری توان و ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا  و گروه تعمیرات خط گرم در سطح (‌خطوط برق‌دار) بدون اعمال خاموشی برای تعمیر ، تجهیز و تقویت خطوط فشار متوسط برق این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره برق خلخال بیان‌کرد: خط گرم برق در خلخال با هدف افزایش سطح پایداری برق ،کاهش اتفاقات و برای جلوگیری از قطع جریان برق سطح شهر و رفاه حال مشترکان و مردم راه‌اندازی و اعضای گروه خط گرم بدون قطع برق فشار متوسط مناطق مختلف خلخال اقدام به تعمیرات خطوط

برق‌دار می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته امکان تقویت و یا تعمیر خطوط برق‌دار بدون قطعی برق در شهرستان خلخال امکان‌پذیر نبود و برای انجام هرگونه تعمیر جزیی در خطوط فشار متوسط ناچار از قطع برق یک یا چند خیابان در محدوده شهر و مناطق تابعه شهرستان بودیم.

او گفت: در این عملیات که با همکاری پیمانکار خط گرم اردبیل اجرا می‌شود تمام عملیات تعمیر و سرویس و رفع اشکالات و نواقصات خطوط برق داخل شهر بدون اعمال خاموشی و قبل از رسیدن فصول سرد سال انجام  تا شاهد خاموشی‌های ناشی از تعمیر در شهر نباشیم.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان خلخال با اشاره به ضعف روشنایی در برخی مسیرها و معابر عمومی شهر خلخال از اجرای پروژه تقویت روشنایی معابر و تعویض چراغ‌های فرسوده و کم‌ نور قدیمی با چراغ‌ های جدید و پربازده و کم‌مصرف خبرداد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال انرژی برق استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال انرژی برق استان اردبیل خلخال انرژی برق استان اردبیل خطوط برق خط گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود