Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دونالد ترامپ به سیاه‌پوستان اهانت کرده است
وکیل سابق دونالد ترامپ در کتاب جدید خود فاش کرد که ترامپ به رهبران و رای دهندگان سیاه پوست اهانت کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، روزنامه واشنگتن پست روز شنبه در گزارشی نوشت، "مایکل کوهن"، وکیل سابق "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدید خود نوشت، دونالد ترامپ سخنان توهین آمیزی را درباره رهبران سیاه پوست جهان از جمله "نلسون ماندلا"، رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی و به طور کلی اقلیت‌های آمریکایی مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوهن در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود نوشت ترامپ، نلسون ماندلانا را رهبری ضعیف توصیف کرد.
به نوشته روزنامه واشنگتن پست که نسخه‌ای از کپی این کتاب را دریافت کرده است، کوهن در این کتاب نوشته است به دنبال درگذشت نلسون ماندلا در سال 2013 ترامپ اعلام کرد: " ماندلا کل آفریقای جنوبی را نابود کرد و اکنون آن کشور یک چاه مستراح است؛ وی رهبر نبود، به من بگویید یک کشور توسط یک سیاه پوست اداره شده باشد و چاه مستراح نشده باشد. "
"کایلی مک انی"، سخنگوی کاخ سفید به این اظهارات کوهن با زیر سوال بردن اعتبار وی واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای گفت مایکل کوهن یک مجرم سرافکنده و وکیل ممنوع الوکاله‌ای است که به کنگره دروغ گفت؛ وی همه اعتبار خود را از دست داده است و تعجب آور نیست که به دروغ‌هایی که به نفعش است متوسل شود.
ترامپ نیز کوهن را یک " خائن و دروغگو " خواند و کوهن می‌گوید از جانب حامیان ترامپ بار‌ها تهدید به مرگ شده است.
ترامپ نامزد جمهوریخواهان، تلاش است تا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود و در این مسیر جو بایدن رقیب و نامزد دموکرات‌ها را پیش رو دارد.
به نوشته روزنامه واشنگتن پست، کوهن در کتابش نوشت ترامپ سخنانی تحقیرآمیز را درباره اقلیت‌ها نیز مطرح کرد و در جریان مبارزات انتخاباتی سال 2016 گفت آراء هیسپانیک‌ها را به دست نخواهد آورد، آن‌ها نیز همانند سیاه پوستان احمق‌تر از آن هستند که به من رای دهند.
در گردهمایی جمهوریخواهان که ماه اوت برگزار و ترامپ به طور رسمی نامزد جمهوریخواهان شد، سخنرانان از ترامپ در برابر اتهاماتی که علیه وی در ارتباط با نژادپرستی مطرح شده است دفاع کردند.
کوهن پیش از آنکه علیه ترامپ به ویژه در شهادت سال گذشته خود در کنگره موضع گیری کند سال‌ها با وی همکاری نزدیکی داشت. وی اکنون مجازات حبس سه ساله خود را به خاطر اتهاماتی همچون دروغگویی به کنگره سپری می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افشاگری کوهن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!