Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیلوفر عبدی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه مربیگری درجه ۲ هاکی کشور در همدان، در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۲ رویداد مهم بین المللی پیش روی ملی پوشان هاکی بانوان است، بیان کرد: مسابقات داخل سالن آسیا اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار و اسفند سال آینده نیز مسابقات آسیایی چین در بخش چمنی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برنامه تیم ملی برای حضور در این مسابقات مهم را به فدراسیون ارایه کرده‌ایم و انتظار داریم اعزام بین المللی بانوان هاکی باز که تجربه خوبی بود، سال آینده تداوم یابد.

عبدی با بیان اینکه هاکی ورزش اصیل ایرانی است، گفت: انتظار حمایت همه جانبه از وزارت ورزش و جوانان را داریم چرا که پیشرفت بسیار خوبی را در بخش بانوان دیده‌ایم و توجه به این رشته به طور قطع تصاحب سکوهای قهرمانی آسیا را به دنبال خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه هاکی در خانه اقدام موثر و مفید فدراسیون در عصر کرونا بود، گفت: فعالیت خوبی را در این زمینه شاهد بودیم ضمن اینکه فدراسیون آسیایی نیز دوره‌های مربیگری و داوری را برگزار کرد که در بخش مربیگری شاهد حضور چشمگیر بانوان ایرانی بودیم.

وی برگزاری دوره مربیگری هاکی در همدان را مقدمه‌ای برای شروع دوباره فعالیت این رشته ورزشی در کشور دانست و گفت: برگزاری ادامه مسابقات لیگ بانوان یکی از اولویت‌ها است و امیدواریم هرچه زودتر مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش صادر شود.

عبدی با در پاسخ به اینکه کرونا چه فرصت و تهدیدی برای ورزش داشته است، گفت: شیوع کرونا هیچ فرصتی برای ورزش نداشت و حتی برخی رشته‌ها مجبور شدند بدون تماشاگر مسابقات را برگزار کنند.

وی تنها مزیت ایجاد شده در شیوع کرونا را برگزاری شیوه نوینی در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مربیگری به صورت برخط (آنلاین) دانست.

عبدی برگزاری دوره مربیگری همدان را بسیار مطلوب دانست و گفت: این دوره با تدریس رجب نورانی از مدرسان و مربیان مطرح در حال برگزاری است و اغلب بانوان شرکت کننده سابقه حضور در لیگ کشور را دارند.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی تیم ملی ایران همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی تیم ملی ایران همدان فدراسیون هاکی تیم ملی ایران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند