Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@16:20:09 GMT

آمریکایی ها به دنبال نابودی مسأله فلسطین هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۱۸۴

آمریکایی ها به دنبال نابودی مسأله فلسطین هستند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت دو فرد مرتبط با این جنبش را رد کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حماس در این خصوص آمده است: حماس هرگونه آشنایی و ارتباط با جنبش بوگالو یا هر یک از اعضای آن را رد می‌کند و تلاش آمریکا برای ایجاد ارتباط بین اعضای حماس و این جنبش آمریکایی را محکوم می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه تأکید شده است: ما معتقدیم که اقدام آمریکا در واقع تلاشی نافرجام به منظور تخریب وجهه حماس به درخواست رژیم صهیونیستی و سران تندروی آن است.

جنبش حماس در بیانیه خود آورده است: اقدامات گمراه کننده آمریکایی‌ها علیه حماس با تکیه بر اطلاعات دروغ محکوم است. واشنگتن تلاش می کند تا مبارزات حماس را زیر سؤال ببرد.

در بیانیه این جنبش مقاومت اسلامی تصریح شده است: حماس یک جنبش آزادی‌بخش ملی است که تنها در سرزمین فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی مبارزه می‌کند و به هیچ وجه در امور داخلی هیچ کشور دیگری دخالت نمی‌کند.

این جنبش در پایان تأکید کرد: این دروغ‌سازی‌ها در چارچوب طرح‌ها و برنامه‌های دولت آمریکا برای نابودی مساله فلسطین و مقاومت انجام می‌گیرد تا بدین ترتیب، حمایت بیشتر لابی صهیونیست را هم برای انتخابات پیشِ‌روی کسب کند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا