Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:21:30 GMT

کمبود فضای آموزشی در جنوب شهر گرگان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۵۸۱

کمبود فضای آموزشی در جنوب شهر گرگان

فرماندار گرگان با بیان اینکه در جنوب شهر گرگان به شدت کمبود فضای آموزشی داریم، گفت: باید زیرساخت هایی فراهم شود تا فضای آموزشی لازم را برای این مناطق ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ محمد حمیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: در جنوب شهر گرگان فضای آموزشی دولتی نداریم بنابراین باید کمک کنیم تا مدارس غیر دولتی بتوانند در این منطقه  مکانی ثابت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدارس در منطقه جنوب شهر گرگان غیر دولتی و اجاره ای هستند، تصریح کرد: رویکرد شهرستان به این سمت است که مدارس غیر دولتی از خودشان ملک داشته باشند تا بتوانیم مسائل ترافیک، امنیت و دیگر مسائل اجتماعی را در این منطقه مدیریت کنیم.

حمیدی با اشاره به اینکه مکان های که مدارس غیر دولتی در این منطقه اجاره می کنند اغلب استانداردهای لازم را ندارند، گفت: تهیه زمین برای این مدارس کار دشواری است و دولت همچنان که برای ساخت مجموع های گردشگری امتیاز می دهد برای فضای آموزشی نیز مساعدت لازم باید صورت پذیرد.

فرماندار گرگان افزود: اراضی ملی در این منطقه از منابع طبیعی به راه و شهرسازی انتقال یافته است که برای کاربری های عمومی استفاده می شود ،امیداوریم بررسی های لازم صورت پذیرد  تا جایی که قانون اجازه می دهد، بتوانیم از این اراضی برای ساخت فضاهای آموزشی توسط بخش خصوصی در این منطقه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جنوب شهر گرگان با کمبود شدید فضای آموزشی و ورزشی دولتی روبه رومی باشد، این در حالی است که خانواده هایی در این مناطق وجود دارند که شرایط فرستادن فرزندان خود را به مراکز خصوص ندارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان جنوب شهر گرگان فضای آموزشی غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

وی با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

محمدی‌زاده به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به‌زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم به‌ویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد