Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@16:33:20 GMT

فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد به یک سوم رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۸۰۲

فروش لوازم‌التحریر در اسدآباد به یک سوم رسیده است

ایسنا/همدان رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت: متأسفانه با توجه به شیوع کروناویروس و شرایط ایجاد شده در جامعه و همچنین رکود بازار فروش لوازم التحریر در اسدآباد در مقایسه با سال گذشته به یک سوم کاهش داشته است.

موسی‌الرضا غفاریان‌ در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون قیمت لوازم التحریر خارجی با افزایش چندین برابری و قیمت لوازم التحریر ایرانی با افزایش حدود ۳۰ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: این افزایش چند برابری قیمت لوازم التحریر خارجی باعث شده تا مردم از کالای ایرانی استقبال بیشتری داشته باشند و بازار بیشتر به سمت لوازم التحریر ایرانی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ واحد صنفی لوازام التحریر فروشی در اسدآباد تصریح کرد: ۷۰ درصد عرضه و فروش لوازم التحریر این واحدهای صنفی تولید داخل و ایرانی بوده و واحد بازرسی اتاق اصناف نظارت لازم بر عرضه و فروش این واحدها را با توجه به تولید داخلی دارد و با عرضه و فروش لوازم التحریر قاچاق با آنان برخورد می کند.

غفاریان اعلام کرد: در حال حاضر دستفروشان و هفته بازارها یکی از مکان هایی است که به صورت خودسرانه دارای فعالیت در سطح شهر اسدآباد بوده و زیرنظر هیچ واحدی نیستند و در این مکان ها لوازم التحریر قاچاق خارجی و با برچسب ها و  تصاویر نامناسب و نامتعارف روی بعضی از لوازم التحریر می توان مشاهده کرد که با این دستفروشان به علت نداشتن متولی مشخص نمی توان برخورد کرد و این امر یک معضل و دغدغه برای اتاق اصناف شهرستان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه همواره اتاق اصناف شهرستان نسبت به بحث دستفرشان در تمامی جلسات به علت نداشتن متولی خاص انتقاد داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عرضه لوازم التحریر های خارجی قاچاق یکی از جمله نمونه های معضلات در رابطه با دستفرشان است.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در پایان در رابطه با لوازم التحریر تعاونی نیز یادآور شد: فعلاً در این رابطه نامه ای ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم التحرير اصناف ركود فروش لوازم التحریر اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • برای فروش بالاتر از سقف تبصره ۱۰۰، اظهارنامه تعاملی تولید می‌شود
  • گزارش یک دستاوردسازی تازه در دولت سیزدهم/ چگونه تراز تجارت خارجی ایران مثبت نشان داده می شود؟
  • ۱۴ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت‌نام کرده‌اند
  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • ۵ مزیت استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ مالیاتی برای اصناف
  • گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید