Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "آریانا نیوز" افغانستان، این مرکز بهداشتی آمریکا افزود: ۷۳۰ هزار نفر از نیروهایی که به افغانستان و عراق اعزام شده‌اند دچار این اختلالات هستند و بسیاری از آن‌ها نیز استرس پس از حادثه (PTSD) و افسردگی شدید را تجربه می‌کنند.

بر پایه این گزارش، بیش از نیمی از کهنه سربازان آمریکایی نیازمند درمان روحی-روانی از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند و روزانه بطور میانگین ۲۲ نظامی آمریکایی بر اثر خودکشی جانش را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز «نیویورک تایمز» در گزارشی از روند رو به افزایش میزان خودکشی بین نظامیان آمریکایی خبر داده بود.

به‌گفته کارشناسان نظامی، طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۴۵ هزار نظامی آمریکایی خودکشی کرده‌اند و این آمار در سال ۲۰۱۸ به عدد روزانه ۲۴ خودکشی رسیده بود.

برچسب‌ها افغانستان روان درمانی نظامیان آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان روان درمانی نظامیان آمریکایی افغانستان روان درمانی نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا