Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس با کلیات طرحی موافقت کردند که طبق آن تعیین حداقل اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی بر عهده هیئت مشترکی از روسای شعب و هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 16 شهریور با کلیات طرح الحاق یک تبصره به ماده 38 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با 174 رای موافق، 39 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در زمان رای گیری برای این طرح گفت: یکی از مهمترین مجلس کمیسیون قضایی و حقوقی است که هنوز این کمیسیون در مجلس دهم تشکیل نشده است و ما این طرح را در حال حاضر برای تعیین تکلیف این کمیسیون در صحن داریم.

 

وی ادامه داد: کمیسیون قضایی و حقوقی یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس است که بیشترین طرح ها و لوایح به این کمیسیون ارجاع می شود و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

 

نمایندگان پس از تصویب کلیات وارد بررسی جزییات این طرح شدند./

 

 

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان