Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سال آینده باید راهی پارالمپیک شویم و باید نتایج خوبی بگیریم. ان‌شاالله سهمیه‌های بیشتری هم کسب شود. تاریخ انتشار: 12:33 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۳۳۷

خبرگزاری میزان - مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این فدراسیون محصول انقلاب است و ورزشکارانش بار‌ها باعث خوشحالی مردم شده‌اند. امروز کار کردن در چنین فدراسیونی و هیئت‌های آن یک مجاهدت است. ما شرایط خوبی را طی سال‌های اخیر در ورزش معلولان داشته‌ایم.

وی افزود: جدا شدن چند رشته از فدراسیون جانبازان به معنای آن نیست که هیئت‌های استانی نباید دیگر به ورزشکاران سرویس بدهند و کمک کنند. سال آینده باید راهی پارالمپیک شویم و باید نتایج خوبی بگیریم. ان‌شاالله سهمیه‌های بیشتری هم کسب شود. درباره برگزاری اردو‌ها نیز به شرط تایید پروتکل‌های بهداشتی، تعدادی از مجوز‌های برگزاری اردو‌ها در بیست رشته صادر شده است. این کار برای فدراسیون جانبازان نیز بررسی می‌شود. در حال حاضر نیز منعی برای برگزاری اردو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد و باید قرنطینه و دیگر مسائل رعایت شود. فکر می‌کنم امکان این کار با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش وجود دارد.

وی درباره استخدام ورزشکاران پارالمپیکی گفت: پیشنهاد اصلاح این قانون به هیئت وزیران ارسال شده است و باید در آنجا تصویب شود.

علی‌نژاد عنوان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که به شرایط عادی برگردیم و شر این ویروس از سر همه دنیا کم شود.

وی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امروز مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و معلولین بود. مطابق همیشه گزارش‌های مختلف ارائه شد و برنامه سال ۹۹ به تصویب رسید. نکته مهمی که وجود دارد در سال ۹۹ با توجه به شیوع کرونا خیلی از اردو‌ها تعطیل شد، اما با توجه به مجوزی که از اداره بهداشت دریافت کردیم، در حال این هستیم که با تصویب پروتکل‌های بهداشتی مجوز شروع اردو‌های تیم ملی را صادر کنیم. تا الان هم مجوز نزدیک به بیش از ۲۰ رشته را صادر کردیم. به فدراسیون جانبازان هم اعلام شد که اگر شرایطش را داشته باشند، می‌توانند با فدراسیون پزشکی و ورزشی مذاکره کنند و اگر مجوزش صادر شد، اردو‌های خود را شروع کنند. این خبر خوشی است برای ملی‌پوشان ما در این رشته. از طرفی هم تعویق پارالمپیک باعث شد برنامه‌ها کمی تغییر کند، ولی ما باید آماده باشیم تا حضور موفقی در این بازی‌ها داشته باشیم. همیشه ورزشکاران جانبازان و معلولان افتخارآفرین بودند و اعتقاد دارم که این افتخارآفرین هم سال آینده تکرار خواهد شد.

علی‌نژاد درباره اینکه به نظرش چه زمانی مجوز شروع تمرینات فدراسیون جانبازان و معلولان صادر خواهد شد؟ گفت: این بستگی به خود فدراسیون دارد که چه زمانی پروتکل‌ها را ارائه دهد. فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد کمتر از یک هفته این مجوز هم صادر می‌شود. بیشتر بخوانید: اردوی آمادگی تیم تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جانبازان و معلولین مهدی علی نژاد فدراسیون جانبازان و معلولین جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان پروتکل ها سال آینده علی نژاد اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است