Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@20:56:45 GMT

فوری: خداحافظی علی علیپور از پرسپولیس + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۰۴۱

  علی علیپور مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس که روز گذشته مذاکرات خود با این باشگاه را انجام داد، پس از این که سرخ ها نتوانستند خواسته های او را عملی کنند، از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا جدایی اش قطعی شود.

 

مهاجم گلزن تیم پرسپولیس با انتشار پستی احساسی در اینستاگرام نوشت: «انقد خوب و عزیزی که به هنگام وداع، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشد، هرچقدر تلاش کردم شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوش رنگ قرمز برایم فراهم نشد».

 

علیپور هفته گذشته به صورت داوطلبانه آمادگی اش برای مذاکرات را نشان داد و به باشگاه پرسپولیس رفت و روز گذشته هم مذاکرات را ادامه داد اما پاسخ پرسپولیس به درخواست هایش منفی بود تا پس از بیرانوند و ترابی، وی سومین جدا شده از تیم قهرمان لیگ برتر باشد. علیپور نوشته: «تینحا نقطه جدایی است اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش. میروم تا خودم را در فضای تازه ای محک بزنم».

 

دیشب نشریه رکورد خبر داد که علیپور با ماریتیمو برای عقد قرارداد دو ساله به توافق رسیده و منتظر ویزا برای جدایی از تیم تیم است. با این انتقال او هم تیمی امیر عابدزاده و رقیب مهدی طارمی زوج سابق خود در پرسپولیس خواهد شد.

 

علیپور که با ۷۳ گل تبدیل به چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیس شد، در پایان این پست اینستاگرامی‌ از مربیان خود تشکر کرده و نوشته که هوادار این تیم خواهد ماند.

 

با جدایی علیپور، خط حمله پرسپولیس پس از شش سال کاملا دگرگون خواهد شد و عیسی آل کثیر به مهاجم شماره یک این تیم تبدیل می‌شود و البته مهدی عبدی را هم در کنار خود خواهد داشت و احتمالا یک خرید دیگر هم در راه خواهد بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر: فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم.

سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با ۴۲۹ میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده

او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و  دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد