Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:46:44 GMT

تصاویری از حسام منظور و آزیتا حاجیان در «نجلا»

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۲۱۷

تصاویری از حسام منظور و آزیتا حاجیان در «نجلا»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری سریال مناسبتی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدیطی چند هفته گذشته با حضور بازیگران اصلی در شهرک دفاع مقدس در حال پیگیری است. در حال حاضر مراحل فنی مجموعه از جمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی برای پخش به موقع سریال در ایام اربعین حسینی همزمان با تولید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۸۰درصد از کار مقابل دوربین رفته و گروه ظرف هفته آینده برای ادامه تصویربرداری عازم خوزستان خواهند شد. در صورت مهیا شدنشرایط سفر سکانس‌های فینال نیز در کربلا مقابل دوربین می‌رود.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم،وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی،سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. در کنار بازیگران نامبرده، امین میری، یاسمین بدوی،ابتسام بغلانی و عبدالرضا نصاری نیز بازیگران جدیدی هستند که به تازگی مقابل دوربین این سریال رفته‌اند.

این مجموعه در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی تولید می‌شود.

دیگر عوامل پشت دوربین «نجلا» عبارتند از: نویسندگان: مهدی حمزه، سیدحسین امیرجهانی، هادی قربانی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مشاور و مدیر هنری: دکترمحمدرضا شجاعی، ناظر کیفی: امیر ابیلی، طراح صحنه و لباس: امیر ملک‌پور، طراحچهره‌پردازی: سیدجلال موسوی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: مهدی سعدی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، موسیقی: مسعودسخاوت‌دوست، دستیار اول کارگردان: محمدرضا اصلی، مدیر برنامه‌ریزی: محمدجواد سعدی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1429466

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی حسام منظور آزیتا حاجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره چک برای گرامیداشت فرانتس کافکا نویسنده شهیر در صدمین سالگرد درگذشت وی، فیلم‌های اقتباسی از آثار وی را که توسط اورسن ولز، مارتین اسکورسیزی، فدریکو فلینی و استیون سودربرگ ساخته شده، به نمایش می‌گذارد.

«محاکمه» ساخته اورسن ولز در سال ۱۹۶۲، «پس از ساعت‌ها» درام کافکایی نیویورکی مارتین اسکورسیزی در سال ۱۹۸۵ و «مصاحبه» فدریکو فلینی در سال ۱۹۸۷ و «کافکا» استیون سودربرگ هر ۲ از سال ۱۹۹۱ و بازسازی آن با عنوان «آقای کنف» در سال ۲۰۲۱ - هر دو با بازی جرمی آیرونز در نقش یک مرد بیمه‌گر و نویسنده - در کنار اقتباس‌های کمتر شناخته شده‌ای چون «مسخ» اثر یان نِمِک که نسخه تلویزیونی آلمانی از داستان کوتاه معروف کافکاست، فیلم سنگالی «سفارش پول» (۱۹۶۸) ساخته عثمان سِمبنه و انیمیشن کوتاه «دکتر محلی فرانتس کافکا» به کارگردانی کوجی یامامورا در سال ۲۰۰۷ از جمله این فیلم‌ها هستند.

کارل اوچ، مدیر هنری کارلووی واری و لورنزو اسپوزیتو مشاور جشنواره، از آثار کافکا به‌عنوان محرک مداومی برای فیلمسازان یاد کردند و افزودند: گویی او با حیله‌گری آنها را به چالش می‌کشد تا سعی کنند تا حد امکان به ماهیت دست نیافتنی فرمول‌بندی‌های او، روایت‌ها و واقعیت‌هایی که احساسات دلهره‌آور را برمی‌انگیزاند، نزدیک شوند و آن‌ها را به تصویر بکشند.

پنجاه و هشتمین جشنواره کارلووی واری از ۲۸ ژوئن تا ۶ جولای (۸ تا ۱۶ تیر) برگزار می‌شود، از مدیر بازیگران تحسین‌شده فرانسین میسلر («تلماسه»، «درخت زندگی»، «مرد پرنده»)، با جایزه ویژه تجلیل می‌کند. وی متصدی انتخاب بازیگران بیش از ۷۰ فیلم بوده و ۱۵ جایزه از انجمن مدیران‌ بازیگران آمریکا دریافت کرده است.

همچنین ایوان ترویان بازیگر کهنه‌کار چک در فیلم‌هایی چون «شارلاتان» و «بوته سوزان» نیز با جایزه رییس جشنواره برای نقش تاثیرگذارش در سینمای چک تجلیل می‌شود.

کارلووی واری مجموعه کامل برنامه‌های خود را در هفته‌های بعد اعلام می‌کند.

کد خبر 6087199

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • بهار بارانی سودجان از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی