Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کامران هزار خانی, مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه اولویت اول در پروژه های محرومیت زدایی هرسین است، گفت: امیدواریم بتوانیم بخشی از عقب ماندگی های عمرانی و زیرساختی را پوشش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کامران هزار خانی در گفتگو با دیوانگاه با اشاره به هدف از سفر مجموعه بسیج سازندگی استان به شهرستان هرسین اظهار داشت: پیرو جلساتی که در شهرستان هرسین و 30شهرستان محروم دیگر در سطح کشور در بحث محرومیت زدایی برگزار شده بود در خدمت فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه بودیم و مصوبات و توافقاتی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه در پروژه های محرومیت زدایی اولویت اول را به شهر هرسین دادیم، افزود: تلاش بر این است که با یک نگاه ویژه طی امسال و سال آینده بتوانیم بخشی از عقب ماندگی های عمرانی و زیرساختی را پوشش دهیم و بتوانیم به سطح استانداردهای کشوری از لحاظ برخورداری برسیم.

سرهنگ هزارخانی خاطرنشان کرد: از جمله مصوباتی که داشتیم در بحث لایروبی یکی از قنوات روستاهای بخش مرکزی به طول 3کیلومتر جهت تأمین آب شرب مردم و همچنین احداث دو راه روستایی به طول 15کیلومتر است که مکاتبات اداری آنها انجام شد و امیدواریم با توافقاتی که با فرمانداری و شورای برنامه ریزی شهرستان و استان صورت گرفته است، بتوانیم از محل منابع استانی و ملی بحث جاده روستایی را انجام دهیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به ظرفیت هرسین در زمینه صنایع دستی و اینکه هرسین شهر گلیم است جلسه ای با حضور فعالین این صنعت نیز برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت بسیج سازندگی در این خصوص استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از محله ده بالا و طرح کرامت 2 بازدید صورت گرفت که خوشبختانه کارهای خوبی در این محله صورت گرفته است و مقرر شد که قسمتی از ورودی محله با کمک شهرداری و مجموعه بسیج در این مناطق فضای سبز ایجاد کنیم که شکل ظاهری محله وضعیت مطلوبی به خود بگیرد.

سرهنگ هزارخانی با اشاره به مسیر راه ارتباطی شهدای گمنام هرسین تصریح کرد:  مقرر شد با کمک سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه و سایر دستگاه های اجرایی و با کمک ماشین آلات راهداری این جاده وسیع‌تر شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل