Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@03:21:00 GMT

وکیل سابق ترامپ اتهاماتی را علیه او مطرح کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۳۳۶

وکیل سابق ترامپ اتهاماتی را علیه او مطرح کرد

بنابر اعلام رسانه‌های آمریکایی، مایکل کوهن در کتاب جدید خود نوشته است که دونالد ترامپ نیز به همان جرایمی که او در نتیجه آن‌ها در زندان به سر می‌برد، متهم است.

 به نقل از نشریه هیل، رسانه‌های آمریکایی بر اساس نسخه اولیه کتاب مایکل کوهن، وکیل پیشین دونالد ترامپ، نوشتند او در کتاب خود رئیس‌جمهور این کشور را متهم کرده که به همان جرایمی که حالا کوهن در نتیجه آن‌ها در زندان فدرال به سر می‌برد دست زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن در کتاب خود که هفته آینده با عنوان «بی‌وفا: داستان واقعی وکیل شخصی سابق رئیس‌جمهور دونالد ترامپ» راهی بازار می‌شود ترامپ را به فساد و کلاهبرداری متهم کرده است.

کوهن به جرم نقض امور مالی و پرداخت حق السکوت به دو بازیگر فیلم‌های مستهجن که ادعا کرده بودند ترامپ از آن‌ها سوءاستفاده کرده است در سال ۲۰۱۸ اعتراف کرد و گفت او به دستور رئیس‌جمهور به این افراد حق السکوت پرداخت کرده است. اما ترامپ تمامی این موارد را رد کرد.

به نوشته آسوشیتد پرس، کوهن در کتابش از خود با نام «شاهد اصلی» توطئه حق السکوت نام می‌برد. این اتهامات می‌تواند علیه رئیس‌جمهور نیز مطرح و در نهایت منجر به برکناری او از قدرت شود. به گفته کوهن، ترامپ گفته است «هرگز برای چنین مسائلی پول پرداخت نمی‌کنم، اما بسیاری از دوستان به من توصیه کرده‌اند که پول پرداخت کنم. اگر این موضوع به بیرون درز کند مطمئن نیستم که طرفدارانم چه واکنشی خواهند داشت. اما فکر می‌کنم طرفدارانم از اینکه متوجه شوند من با زنانی در ارتباط بوده‌ام تعجب می‌کنند.»

کوهن در ادامه کتابش ضمن ابراز علاقه خود به ترامپ گفته است «ترامپ رئیس جنایت سازمان یافته و استاد دستکاری است که زمانی مورد تحسین بود.»

پیش از این کوهن معروف بود که به هنگام مطرح شدن اطلاعاتی از سوی رسانه‌ها، روزنامه نگاران و دیگران به سرعت و شدت آن‌ها را تهدید می‌کرد. او در کتابش نوشته است «اعتراف می‌کنم که واقعا هرگز نفهمیدم که چرا خشنود کردن ترامپ برای من اینقدر ارزشمند بود. تا به امروز پاسخ این را نفهمیده‌ام.»

به نوشته کوهن، وقتی ترامپ در انتخابات گذشته مهاجران مکزیکی را که از مرز‌های آمریکا عبور می‌کردند متجاوز و قاتل نامید، نامزد‌های انتخابات در آن زمان با کوهن تماس گرفتند و خواستند که جلوی ترامپ را بگیرد، اما ترامپ ضمن رد درخواست آن‌ها گفت «به رای لاتین تبار‌ها نیازی ندارم. مانند سیاه پوستان آن‌ها بسیار احمق هستند و نمی‌توانند به من رای دهند.»

کوهن همچنین ترامپ را به سوءاستفاده‌های جنسی و اظهارنظر‌های خام و نسنجیده متهم کرده است.

کوهن در حال حاضر در حال سپری کردن سه سال حبس به جرم دروغ گویی و فساد مالی در زندان فدرال به سر می‌برد.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند