Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:16:28 GMT

رشد ۲۷‌درصدی تولید تایر خودرو در پنج ماه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۵۱۲

رشد ۲۷‌درصدی تولید تایر خودرو در پنج ماه نخست امسال

این میزان تولید مشتمل بر ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ حلقه تایر است که از نظر تعداد حلقه نیز رشد ۲۶‌درصدی در مقایسه با پنج ماهه پارسال نشان می‌دهد.

برپایه این گزارش، تا پایان مردادماه ۶۲ هزار و ۹۶۸ تن تایر خودروی سواری (رشد ۲۸ درصدی)، ۹ هزار و ۲۶۸ تن تایر وانتی (رشد ۱۳ درصدی) و ۲۱ هزار و ۲۳۷ تن تایر باری و اتوبوسی (رشد ۱۰‌درصدی) در کشور تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت یاد شده، تولید تایر کشاورزی سبک رشد ۱۲۳‌درصدی تجربه کرد و به دو هزار و ۲۲۳ تن رسید، همچنین تولید تایر کشاورزی سنگین با ثبت رشد ۴۲‌درصدی به هفت هزار و ۸۳۲ تن رسید و تایر خودروهای راه‌سازی و صنعتی با رشد ۱۷‌درصدی به دو هزار و ۴۰۱ تن رسید.

این گزارش حاکی است، تا پایان مردادماه ۷۷۲ تن تایر دوچرخه در کشور تولید شد که در هم‌سنجی با پارسال رشد ۸۰‌درصدی نشان می‌دهد.

در این مدت تولید تایر موتورسیکلت با ثبت رشد ۲۳‌درصدی به پنج‌هزار و ۶۲۵ تن و تولید تیوب با رشد ۳۹‌درصدی به چهارهزار و ۹۶۰ تن رسید.

آمارها همچنین حاکی از تولید ۴۳۶ هزار و ۹۳۵ حلقه فلپ، تسمه نقاله، شیلنگ و غیره به وزن یک‌هزار و ۶۶۷ تن در پنج ماهه امسال است.

برچسب‌ها لاستیک رونق تولید جهش تولید رشد اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک رونق تولید جهش تولید رشد اقتصادی لاستیک رونق تولید جهش تولید رشد اقتصادی تولید تایر تن رسید تن تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس ستاد استانی آزمون های سراسری کشور در مازندران گفت : آزمون پنج گروه آزمایشی علوم انسانی ، ریاضی و فنی ، هنر ، زبان های خارجه و علوم تجربی در مازندران طی دو روز برگزاری ، بدون هیچگونه تخلف و تقلب ، در سلامت و امنیت کامل پایان یافت.

حشمت الله علی نژاد در حاشیه بازید از حوزه امتجانی گروه علوم تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت :گروه آزمایشی علوم تجربی با 17 هزار و 432 داوطلب ، بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال مازندران را به خود اختصاص داده اند .

وی با بیان اینکه نتایج نوبت نخست آزمون سراسری ، نیمه خرداد اعلام و مرحله دوم آزمون سراسری نیز هفتم و هشتم تیر ماه برگزار می شود تصریح کرد :نتایج نوبت دوم آزمون سراسری هم نیمه مرداد و نتایج نهایی نیمه شهریور اعلام خواهد شد.

در آزمون سراسری امسال مازندران ۳۸ هزار و ۲۱۰ داوطلب در ۱۹ حوزه امتحانی و ۱۷ شهرستان با هم رقابت کردند.

آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی صبح و گروه هنر و زبان های خارجه هم بعد از ظهر دیروز برگزار شد.

با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی در صبح امروز ، نوبت نخست آزمون های سراسری امسال پایان یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت