Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا نوراللهی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت نام از نمایندگان نامزدها برای این دوره از انتخابات به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی ادامه داد:  براین اساس نامزدهای دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کرج شامل شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانیHttps://namayandeh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shora-gc.ir  و ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رای تا پایان روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه فرصت دارند.

 نوراللهی گفت: همچنین برای دریافت نام کاربری و رمز عبور به سایت مذکور لازم است نامزدها به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کرج مراجعه کنند.

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که ۱۱۵ نامزد در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول " مهدی عسگری" و " علی حدادی " به ترتیب به عنوان نمایندگان مردم از  حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و  حوزه انتخابیه طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین " فاطمه آجرلو" و " علیرضا عباسی" به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج سه هزارنفر مامور محافظت از صندوق های اخذ رای بودند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفندماه سال ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

برچسب‌ها البرز شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی البرز شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس