Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زندان‌های آمریکا از جمله مراکز شیوع بیماری‌های عفونی مانند ویروس کرونا هستند چرا که فاصله گذاری اجتماعی در این اماکن رعایت نشده و امکانات بهداشتی در دسترس زندانیان قرار نمی‌گیرد. تاریخ انتشار: 13:12 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۳۲۵

خبرگزاری میزان – بر اساس آخرین آمار تا یکم سپتامبر (۱۱ شهریور) حداقل ۱۱۵ هزار نفر در زندان‌های «آمریکا» به کرونا مبتلا شده اند و آمار ابتلا در این زندان‌ها ۷ درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «مارشال پراجکت»، میزان ابتلا به کرونا در زندان‌های آمریکا از ماه آگوست روند صعودی را به خود دیده است.

بر اساس آخرین آمار‌ها تاکنون ۱۱۵ هزار و ۱۰۶ نفر در زندان‌های آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که این آمار‌ها حاکی از افزایش حدود ۷ هزار مبتلا به کرونا نسبت به هفته گذشته است.

آمارها نشان می‎دهد زندان‌های تگزاس با ۲۰ هزار و ۶۱۷، فلوریدا با ۱۵ هزار و ۶۰۲، به طور کلی زندان‌های فدرال با ۱۳ هزار و ۱۳۹ و کالیفرنیا با ۱۰ هزار و ۶۵۸ مورد ابتلا به کرونا، بیشترین آمار در میان زندان‌های آمریکا را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: موج جدید اعدام‌ها در زندان‌های آمریکا کرونا در آمریکا؛ افزایش روزافزون گرسنگی و ناامنی غذایی

همچنین شمار جان باختگان در زندان‌های آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۹۷۳ تن رسیده است.

زندان‌های تگزاس با ۱۳۹، زندان‌های فدرال با ۱۲۵، فلوریدا با ۱۰۲ و اوهایو با ۹۰ مورد جانباخته بر اثر کرونا، بیشترین آمار جانباختگان را در میان زندان‌های آمریکا به خود اختصاص داده اند.

همچنین تاکنون ۲۵ هزار و ۲۶۷ نفر از کارمندان و کارکنان زندان‌های آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۷۴ نفر از این افراد هم جان خود را از دست داده اند.

به طور میانگین در زندان‌های آمریکا به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، ۶۱.۸ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهد؛ این یعنی نزدیک به دو برابر میانگین میزان ابتلا در عموم جمعیت آمریکا.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا زندان های آمریکا زندان های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟