Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:58:39 GMT

چاپ جنگل، ارائه دهنده‌ی باکیفیت‌ترین خدمات چاپی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۶۰۱

چاپ جنگل، ارائه دهنده‌ی باکیفیت‌ترین خدمات چاپی

مجتمع بین‌المللی چاپ جنگل زیر نظر مجموعه انتشارات جنگل، که خود یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های چاپ و نشر کتاب ‌های خارجی است، به مدت ۲۰ سال است که به صورت تخصصی به چاپ کتاب و ارائه خدمات متنوع چاپی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل،  خدمات چاپی چاپخانه جنگل از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل چاپ کتاب‌های زبان و کتاب های حقوقی، چاپ مجله، چاپ تقویم رومیزی، چاپ سررسید و کاتالوگ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ جنگل قادر است با فعالیت خود به صورت داخلی و بین‌المللی، باکیفیت‌ترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و متنوع‌ترین خدمات چاپی را در مدت زمانی کوتاه، به افراد حقیقی، سازمان‌های دولتی/خصوصی و نیز مشتریان خارج از ایران ارائه دهد.

فرآیند چاپ در چاپخانه جنگل

همه روزه افراد زیادی برای دریافت خدمات چاپی متنوع به شرکت‌ها و چاپخانه‌های مختلف سراسر ایران مراجعه می‌کنند و به دلیل شفاف نبودن فرآیند چاپ، با انبوهی از سوالات و ابهامات در ارتباط با چاپ کتاب یا چاپ محصول مورد نظر خود روبه‌رو می‌شوند. در این میان بسیاری از افراد نیز از مشغله کاری بالایی برخوردارند و قادر به پیگیری‌های روزانه و مداوم از چاپخانه، در ارتباط با چگونگی روند فعالیت چاپ محصول خود نیستند؛ چه بسا همین افراد در بسیاری از موارد با مشکل روبه‌رو شده و از محصول نهایی چاپ‌شده ناراضی هستند.

در همین راستا مجتمع چاپ جنگل به همراه تیم ۴۰۰ نفری و پشتیبانی ۲۴ ساعته خود تلاش می‌کند تا با ارائه‌ صفر تا صد خدمات چاپ، رضایت مشتریان را به دست آورد. تمامی فرایندهای مورد نیاز جهت به سرانجام رسیدن محصول نهایی توسط تیم چاپخانه و در فضایی بسیار بزرگ انجام خواهد شد. بنابراین تمامی فعالیت‌ها از طراحی تا چاپ و بسته‌بندی به طور مستمر از لحاظ کیفیت و زمان‌بندی تحت کنترل و نظارت خواهند بود.

مشتریان قادرند قبل از اقدام به ثبت سفارش خود در سایت چاپخانه جنگل، با کارشناسان مربوطه تیم چاپخانه در تماس باشند تا از راهنمایی‌های لازم و مشاوره در ارتباط با چاپ محصول مورد نظر خود بهره‌مند شوند. مشتریان، بعد از دریافت مشاوره، با مراجعه به بخش «فرم ثبت سفارش» در سایت چاپ قادرند تمامی مشخصات مورد نیاز محصول چاپی خود را درج نموده و برای هماهنگی‌های بیشتر منتظر تماس کارشناسان چاپ جنگل باشند.

خدمات چاپ در مجتمع چاپ جنگل

چاپخانه جنگل طی مدت زمان فعالیت خود توانسته تا با ارائه انواع خدمات چاپ، اعتماد مشتریان زیادی را به دست آورده و خدمات متنوع چاپی را در اختیار آنان قرار دهد. از چاپ کتاب گرفته تا چاپ مجله، چاپ کاتالوگ، چاپ سررسید به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و محصولات دیگر، توسط این چاپخانه انجام می‌گیرد.

همچنین چاپ جنگل طی دو سال اخیر اقدام به واردات جدیدترین دستگاه‌های چاپ کرده است تا بدین روش بتواند در کمترین زمان ممکن، محصولاتی باکیفیت‌تر و قیمتی رقابتی نسبت به چاپخانه‌های دیگر در اختیار مشتریان قرار دهد.

در صورتی که فایل نهایی طراحی محصول چاپی خود را در اختیار دارید، کافی است فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده تا اقدامات لازم برای چاپ محصول مورد نظر آغاز شود. اما اگر جزء آن دسته از افراد یا سازمان‌هایی هستید که نیاز به طراحی دارند، می‌توانید با مجموعه چاپ جنگل تماس بگیرید و از خدمات طراحی تیم چاپخانه بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتشارات جنگل خدمات چاپی خدمات چاپ چاپ محصول چاپ جنگل چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک