Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم اکنون ۳۰۶ نفر در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته ثابت مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: آنچه که موجب حساسیت ما برای روند شروع و ادامه کلاس‌های درسی است؛ در حقیقت پیشگیری از حضور در مکان‌های شلوغ، مکان‌های در بسته بدون تهویه هوا و فاصله‌‌های اجتماعی نزدیک دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم در سطح‌بندی کلاس‌ها، باز بودن پنجره‌ها، استفاده از لوازم التحریر شخصی، بسته بودن آبخوری‌ها و استفاده از ظروف آبخوری شخصی برای هر نفر، استفاده اجباری از ماسک در کلاس‌های درس از سوی دانش‌آموزان و همچنین کادر اجرایی مدارس و معلمان اندیشیده شده است.   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: قطعاً این موارد با نظارت‌های بیشتر ما نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه خواهد بود و امیدواریم شرایط به شکلی باشد که دانش‌آموزان بتوانند از آموزش‌های حضوری و غیرحضوری استفاده کنند و شاهد افزایش بیماری کرونا نباشیم.   آمار بستری‌ها در قزوین به بیش از 8800 نفر رسیده است   وی در ادامه عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران کرونایی بستری‌ روزانه در بیمارستان‌ها کاهش داشته و به ۳۷ بیمار جدید طی شبانه‌روز گذشته رسیده است.   نامدار بیان کرد: هم اکنون ۳۰۶ نفر در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته ثابت مانده است.   وی عنوان کرد: تعداد آمار بستری‌ها از اول اسفندماه تاکنون به هشت هزار و ۸۷۹ نفر رسیده است و اکنون ۵۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۱۳ نفر در انتظار بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.   این مقام مسئول در پایان گفت: هم اکنون ۲۱ نفر از بیماران کووید۱۹ به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از هموطنان ما با علائم قطعی کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین بیان کرد: براساس پیش بینی های این اداره کل مبنی بر ورود سامانه بارش زا به سطح منطقه و صدور هشدار سطح زرد روز چهارشنبه هفته گذشته، دومین هشدار نیز با توجه به ورد سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه، صادر گردید.

مهدی آخوندی تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی امروز شنبه با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش های پراکنده روبرو است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی  افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی باشند.

در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • حس خوب حمایت