Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@21:31:41 GMT

تشریح جزییات سفر وزیر نیرو به کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۶۷۴

تشریح جزییات سفر وزیر نیرو به کرمان

ایسنا/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی جزییات سفر دکتر اردکانیان وزیر نیرو به استان کرمان را تشریح کرد.

دکتر "عباس تقی زاده" در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات سفر وزیر نیرو به استان کرمان گفت: دکتر اردکانیان وزیر نیرو فردا دوشنبه ۱۷ شهریورماه به منظور افتتاح چند پروژه برقی به استان کرمان سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح پروژه های قابل افتتاح در این سفر گفت: فردا دوشنبه پست و خطوط انتقال فوق توزیع به همراه ۲ نیروگاه مقیاس کوچک و نیروگاه خورشیدی در محل پست «خبرآباد» با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به آغاز آبگیری سد قدرونی با حجم مخزن ۴۴ میلیون متر مکعب و با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو گفت: همچنین در این مراسم به صورت همزمان پست های ۱۳۲/۴۰۰ کیلوولت جیرفت، فاز اول پست ۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج و ۴ پروژه خطوط انتقال و فوق توزیع استان کرمان افتتاح خواهد شد.

تقی زاده با اشاره به حضور وزیر نیرو در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: پست ۱۳۲/۴۰۰جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان، فاز اول پست ۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان، احداث خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی به فاریاب به طول ۵۷ کیلومتر مدار با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، احداث یک دستگاه فیدر ۴۰۰ کیلوولت خط در پست نیروگاه کرمان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، احداث خط مدولار کهنوج ۳ با اعتبار ۹ میلیارد تومان و احداث ۲۰.۵ کیلومتر دومدار از خط ۲۳۰ کیلوولتی ارتباطی نیروگاه زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان در این سفر توسط وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير نيرو استانداری کرمان اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی استاندار کرمان میلیارد تومان استان کرمان ۴۰۰ کیلوولت وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا فخاری، در تشریح تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهر‌های این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

وی افزود: مطالعات این طرح آغاز شده وملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها حایز اهمیت است.

اوگفت: باید مباحث اقلیمی و جمعیتی به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد وتقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه رفاه نسبی شهروندان و تعادل در تأمین نیازمندی‌ها ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم