Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:45:03 GMT

نشست مدیرعامل باشگاه سپاهان با نماینده مبارکه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۶۹۹

نشست مدیرعامل باشگاه سپاهان با نماینده مبارکه

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اصفهان با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با حضور در دفتر پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در خصوص مسائل ورزشی استان و شهرستان مبارکه با وی تبادل نظر کرد.

 صالحی در این جلسه گفت: ورزش نباید دچار رکود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش یک ابزار فرهنگی است که اگر با دید مکتبی و انسانی به آن نگاه شود وسیله ای است که راهی روشن پیش روی جوانان قرار خواهد داد.

نماینده مبارکه گفت: استان ما فقیر نیست و جوان‌های شایسته‌ای هم دارد که در امر ورزش منتظر مربیان فرهیخته هستند تا استعدادهای آنها شکوفا و درخشان شود و امید است با انتصاب جنابعالی که فردی با سابقه در ورزش مکتبی هستید شاهد موجی جدید در فضای فعلی ورزش استان باشیم. 

وی در ادامه گفت: تلفیق ورزش‌های طبی جدید با ورزش‌های همگانی به خصوص می‌تواند به سلامت افراد میانسال و سالمند جامعه کمک فراوانی کند و به باشگاه سپاهان پیشنهاد می‌دهم تحقیق و پژوهش در این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

 صالحی خطاب به ساکت یادآور شد: تجارب شما در امر ورزش مشخص است و انتقال این تجارب به نسل جوان آینده ورزش استان را تضمین خواهد کرد و با توجه به شرایط سخت فعلی برای شما و همکاران‌تان آرزوی موفقیت دوچندان دارم.

در ادامه جلسه  ساکت ضمن تشکر از حمایت‌های  صالحی در امر ورزش استان گفت: باشگاه سپاهان آماده همکاری با شهرستان مبارکه در زمینه ورزش حرفه‌ای و ورزش همگانی است و در آینده نزدیک آکادمی حرفه‌ای فوتبال توسط باشگاه سپاهان در شهرستان مبارکه راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: باید از شهرستان مبارکه ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌ها و تیم‌های مختلف باشگاه سپاهان حضور داشته باشند و در آینده نزدیک با همکاری فعال‌تر باشگاه سپاهان و جامعه ورزشی شهرستان مبارکه و شناسایی استعدادها، این امر محقق شود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: ورزش به خصوص رشته فوتبال از جنس هیجان است لذا افراد باتجربه که میدان‌های مختلف را دیده‌اند می‌توانند هیجانات و حواشی اطراف رشته‌های ورزشی را کنترل کنند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان شهرستان مبارکه باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر