Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@07:32:23 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۷۲۵

به گزارش خانه‌ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 16 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر حسن نوروزی به وزیر آموزش و پرورش: چرا بند (ث) ماده (63) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تذکر به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: چرا به بند (ت) ماده (100) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. همچنین تذکر به رئیس جمهور: چرا به بند (چ) ماده (64) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور: چرا به ماده (93) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و ورزش  و جوانان: چرا به ماده (96) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. تذکر به وزیر میراث فرهنگی: چرا به بند (ب) ماده (100) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. تذکر به وزیر علوم: چرا به بند (ب) ماده (65) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: چرا به بند (ث) ماده (65) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است. تذکر به وزیر راه و شهرسازی: چرا به بند (الف) و (ب) ماده (51) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه عمل نشده است.

- تذکر مهدی عسگری به همراه 23 نماینده به وزیر نفت: علت عدم تأسیس نهاد رگولاتوری در صنعت پتروشیمی چیست.

- تذکر عبدالناصر درخشان به وزیر نفت: لزوم تسریع در تأمین سیلندر گاز و تسریع در تکمیل طرح گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه. همچنین تذکر به وزیر اقتصاد: لزوم تدوین استراتژی مشخص برای بازار سرمایه.

- تذکر نصرالله پژمانفر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم توسعه فرهنگ کتابخوانی با اولویت کتابخانه‌های روستایی در مناطق کمتر توسعه یافته بر اساس طرح آمایش سرزمینی و نیازهای منطقه‌. همچنین تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت از حقوق پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات در راستای اقدامات مشخص شده برنامه توسعه ششم.

- تذکر محمدصالح جوکار به همراه 15 نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تخلیه و ترخیص کودهای شیمیایی در بنادر و توزیع آنها در کشور.

- تذکر علی آذری به وزیر اقتصاد: علت توزیع نامتوازن اعتبارات در کشور چیست.

- تذکر پرویز محمدنژاد قاضی محله نماینده مردم لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع و جبران خسارت ناشی از سیل اخیر استان گیلان و شهرستان لنگرود.

- تذکر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به وزیر ورزش و جوانان؛ در خصوص لزوم رسیدگی به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و برخورد با عاملان آن.

- تذکر معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، کنارک، قصر قند و شهر و بخش مرکزی نیک شهر به رئیس جمهور؛ لزوم تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی و رسیدگی به وضعیت پایین ترین شاخص دسترسی به آب در جنوب استان سیستان و بلوچستان.

- تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم رسیدگی به حیف و میل بیت المال در هیات فوتبال.

- تذکر غلامرضا کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در تکمیل، تعریض و تعمیر جاده های شهرستان های دشتی و تنگستان.

منبع: الف

کلیدواژه: لزوم تسریع نماینده مردم چرا به بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس