Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از میزان، صحبت‌های محمود فکری کمی اوضاع را پیچیده تر می‌کند. در واقع او چیزی را انکار نمی‌کند و درباره احتمال حضورش به عنوان نفر اول نیمکت استقلال می‌گوید: «فعلا زمان مناسبی برای صحبت نیست اما اگر کسی قبول کند که در چهار بازی سرمربی استقلال شود، فقط عاشق این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این اتفاق برای من رخ بدهد، چنین معنایی دارد. باید این واقعیت را بپذیریم که استقلال در حال حاضر شرایطی دارد که باید از اعتبار خودش و اصلا فوتبال ایران دفاع کند.»

منظور فکری بی تردید ماجرای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. پیشنهادی که لابد در این شرایط به او شده و فکری و مدیران نساجی را به فکر فرو برده است.

از اینجا به بعد، فکری توپ را به زمین مدیران نساجی شوت می‌کند: «من در این مورد نمی‌‎توانم نظر نهایی را بدهم زیرا همه چیز در دست مدیران باشگاه نساجی است. آنها باید صحبت کنند و نظرشان را بدهند. فقط امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد در نهایت به سود همه ما باشد.»

351 / 351 استقلال محمود فکری نساجی فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال محمود فکری نساجی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون ستاره تیم ملی و باشگاه رم در لایو زنده ورزش سه حضور پیدا کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و در جریان صحبت‌هایش اشاراتی هم به شرایط باشگاه استقلال داشت و از جواد نکونام تمجید کرد.

سردار درباره صحبت‌هایی که اوایل فصل درباره استقلال داشت گفت: زمانی که من به برنامه فوتبال برتر رفتم در مورد شرایط استقلال صحبت کردم، آنها هیچ بازیکنی نداشتند اما داخل تیم آنها را نگاه می‌کردم دیسیپلین خاصی وجود داشت و مربی در اختیار داشتند که کاپیتان من بود و می‌دانستم با او موفق خواهند شد.

او درباره دیدار با ذوب آهن گفت: نیمه دوم بازی را تماشا کردم، توپ کاملا دست استقلال بود و موقعیت های خوبی هم ذوب آهن داشت اما استقلال خوب کار کرد، جنگید و پیروز شد.

سردار درباره شانس قهرمانی گفت: هرکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس شانس قهرمانی خواهند داشت و هرکدام شایسته‌تر باشد قهرمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند