Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان دانشجویان، به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت ظرفیت (۵۰  درصد) در برگزاری آزمون و همچنین ضرورت شرکت در آزمونهای جامع دوره دکتری ثبت نام آزمون  MSRT با اولویت از متقاضیان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد.

ثبت نام آزمون به مدت ۳ روز انجام می شود در دو روز اول فقط دانشجویان دوره دکتری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های آموزشی دانشگاهها) امکان ثبت نام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تکمیل نشدن ظرفیت حوزه های برگزاری در روز سوم داوطلبان سایر مقاطع نیز می توانند ثبت نام کنند.

 تاریخ ثبت نام و  برگزاری آزمون

ثبت نام آزمون ۲۳ شهریورماه ۹۹ از ساعت ۱۳ لغایت ۲۵ شهریورماه ۹۹ ساعت ۱۶ انجام می گیرد و آزمون، جمعه ۱۱ مهر  ۱۳۹۹ (صبح) برگزار می شود.

ضروری است قبل از شروع ثبت نام، متقاضیان نسبت به تشکیل پروفایل و ثبت اطلاعات فردی آزمون زبان اقدام کنند، پس از تایید اطلاعات فردی آزمون زبان توسط کارشناسان سازمان امور دانشجویان، امکان ثبت درخواست آزمون زبان وجود خواهد داشت.

47231 کد خبر 1429361

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنکور سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون زبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • آیلتس چیست؟
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • آثار تاریخی مکشوفه در گذر کمرزرین، گویاترین زبان تاریخ اصفهان است
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد