Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی روند نقل و انتقالات تیم شهرخودرو نشان می‌دهد مالک این باشگاه علاقه زیادی به خرید بازیکن از تیم فوتبال نساجی مازندران دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نماینده شهر مشهد در لیگ برتر این روزها فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد. شهرخودرو با هدایت سیدمهدی رحمتی، که چند روز دیگر هم باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، با جنب و جوش زیاد به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی جوان خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی روند نقل و انتقالات تیم شهرخودرو نشان می دهد مالک این باشگاه علاقه زیادی به خرید بازیکن از تیم فوتبال نساجی مازندران دارد. شهرخودرویی‌ها در نیم فصل اول لیگ نوزدهم محمد قاضی، میلاد سرلک و حسن جعفری را از نساجی خریدند. در لیستی هم که سیدمهدی رحمتی به مدیریت باشگاه شهرخودرو داده بازیکنانی از نساجی حضور داشتند و تاکنون بازیکنانی مثل رحمان جعفری و محمدعرفان معصومی، که از بازیکنان فصل گذشته نساجی بودند، را به خدمت گرفته‌اند و شنیده می‌شود قصد جذب علی شجاعی، وینگر چپ این تیم، را هم دارد که از بازیکنان تیم امید ایران بوده است.

همین موضوع باعث شده حتی هواداران شهر خودرو در صفحه رسمی این باشگاه به روند نقل و انتقالات تیم مشهدی اعتراض کنند و از مالک این باشگاه خواسته‌اند از تیم‌های دیگر هم بازیکن گرفته و دست از سر تیم ریشه‌دار مازندرانی بردارند.

باید دید اعتراضات هواداران مشهدی سیاست‌های باشگاه شهرخودرو در جذب بازیکن را تغییر می‌دهد یا فرهاد حمیداوی همچنان به خریدن بازیکنان نساجی ادامه می‌دهد؟ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی شهرخودرو فرهاد حمیداوی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در دو فصل اخیر لیگ ملتها بوده است. این بازیکن در سال 2022 با نمایش‌های درخشان خود از عوامل اصلی صعود تیم ملی به جمع هشت تیم نهایی لیگ ملتها به شمار می‌آمد.

با این حال اسفندیار در لیگ ملتهای سال گذشته مثل بقیه بازیکنان تیم ملی دچار افت محسوسی شد و نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. با این وجود قطعا او در فصل حساس پیش روی بازی‌های ملی انگیزه‌های متفاوتی خواهد داشت.

اسفندیار در فصل اخیر باشگاهی در لیگ چین و باشگاه تیانجین به میدان رفت و حالا هم به اردوی تیم ملی اضافه شده است. این ستاره ایرانی با توجه به تعدد هم‌پستی‌هایش به عنوان دریافت کننده کار سختی برای قرارگیری در ترکیب اصلی خواهد داشت اما قطعا پائز هم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد