Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@17:13:40 GMT

مالک ماشین‌سازی تبریز راهی زندان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۰۸۸۰

به گزارش فارس، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی  تذکری اظهار داشت: سرانجام با مرارت‌های بسیار مش قربانعلی از مالکیت ماشین سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.

وی افزود: همچنین طراح سناریوهای ناصواب و واگذاری که مسبب اصلی آشفتگی امروز واحدهایی چون کشت و صنعت مغان، ماشین‌سازی و هپکو و بسیاری از واحدهای مهم بود راهی زندان شد و رئیس قوه قضائیه اخیرا دستور رسیدگی به پرونده‌های وی را صادر کرد که تسریع در این موضوع ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس  با یادآوری اینکه بیش از 8 ماه است که سازمان خصوصی سازی اعاده ماشین‌سازی به هیدرو را ابلاغ کرده، گفت: سرانجام ماه گذشته هیأت عامل هیدرو در کارخانه ماشین‌سازی حاضر شد و اعمال مالکیت هیدرو را کلید زد، با وجود این همچنان مدیران صندوق بازنشستگی که کاتالیزور واگذاری ظالمانه این شرکت به مش قربانعلی بودند به مدیریت کاسبکارانه خود ادامه می‌دهند و سازمان تأمین اجتماعی به بهانه بدهی 30 میلیارد تومانی شرکت ماشین‌سازی مانع از انتقال سهام این شرکت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته آقای قره سید رومیانی معاون امور مجلس وزارت کار ادعا می کند که دولت در مورد تعلیق بدهی‌های ماشین‌سازی اخیرا مصوبه‌ای داشته اما ما از این مصوبه بی‌اطلاع هستیم و انتقال سهام این شرکت به این بهانه متوقف شده که این امر باعث عدم تمدید کارت بازرگانی این شرکت و اخلال در روند تولید آن شده است.

علیرضابیگی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رفع سریع‌تر موانع موجود بر سر راه انتقال مالکیت این شرکت شد و گفت: با رفع مشکلات سدّ راه این شرکت در سال جهش تولید باید اجازه داد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس