Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری در واکنش به اهانت به قرآن مجید و پیامبر (ص)، گفت: دولت‌های اسلامی توهین به مقدسات را محکوم کنند و نهاد‌های بین المللی نیز واکنش متناسب نشان دهند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال جسارت به ساحت قرآن کریم و اقدام موهن علیه پیامبر اکرم (ص) رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای این اقدامات را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: آیا ضرورت ندارد که سردمداران جوامع غربی به خاطر حفظ ظاهر هم که شده با برخورد جدی، جلوی این نوع افراط گری‌ها و اقدامات خشونت بار و نژادپرستانه که در واقع اهانت به همه ادیان ابراهیمی است را بگیرند؟!

رئیس مجلس خبرگان در بخش پایانی بیانیه خود آورده است: مجلس خبرگان از عموم مسلمین جهان و نیز دولت‌های اسلامی می‌خواهد توهین به مقدسات امت اسلامی را در سراسر جهان محکوم نموده و نهاد‌های بین المللی نسبت به این اعمال شنیع، واکنش متناسب نشان دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ)

بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از آستین عده‌ای افراطی در کشور سوئد و یک نشریه مبتذل فرانسوی بیرون آمد و منجر به توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن نسخه‌ای از کتاب آسمانی مسلمانان و نشر تصاویری موهن علیه رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) گردید و دل مسلمین جهان را به درد آورد.

این سوال جدی وجود دارد که چرا هر از گاهی، عده‌ای آزادانه و با جرأت تمام به خشونت علیه دین اسلام و اعتقادات مسلمانان دست می‌زنند و با جریحه دار کردن احساسات شهروندان مسلمان، همزیستی مسالمت‌آمیز میان مسلمین و پیروان سایر ادیان را در برخی کشور‌ها به مخاطره می‌اندازند و به بهانه آزادی بیان، برخورد جدی و عبرت آموزی با آن‌ها نمی‌شود؟! آیا ضرورت ندارد که سردمداران جوامع غربی به خاطر حفظ ظاهر هم که شده با برخورد جدی، جلوی این نوع افراط گری‌ها و اقدامات خشونت بار و نژادپرستانه که در واقع اهانت به همه ادیان ابراهیمی است را بگیرند؟!

مجلس خبرگان رهبری، ضمن مردود دانستن و محکوم نمودن این گونه اقدامات خصمانه و نفرت برانگیز که در مقاطعی برای انحراف افکار عمومی جهانیان نسبت به جنایات صهیونیزم بین الملل و با هدف اسلام هراسی از سوی استکبار جهانی، طرح ریزی و به وسیله افرادی جاهل اجرا می‌شود با اذعان بر اینکه به حول و قوه الهی، اقدامات زبونانه‌ای همچون سوزاندن قرآن شریف یا اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در برابر مستکبرین عالم را در پی خواهد داشت از عموم مسلمین جهان و نیز دولت‌های اسلامی می‌خواهد توهین به مقدسات امت اسلامی را در سراسر جهان محکوم نموده و نهاد‌های بین المللی نسبت به این اعمال شنیع، واکنش متناسب نشان دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیت الله جنتی شارلی ابدو اسلام هراسی اسلام ستیزی شورای نگهبان مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت