Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@16:20:50 GMT

بهره مندی 81 هیئت مذهبی از خدمات هلال احمر استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۰۸۰

بهره مندی 81 هیئت مذهبی از خدمات هلال احمر استان یزد

محسن حرازی زاده یزدی گفت: 94 تیم متشکل از 246 برادر و 141 خواهر در این دهه به 81 هیئت عزاداری در استان خدمت رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حرازی زاده یزدی در مصاحبه با یزدرسا؛ از خدمت رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد به یکصد و هفتاد و هفت هزار و 256 عزادار حسینی در دهه اول محرم خبر داد و گفت: 94 تیم متشکل از 246 برادر و 141 خواهر در این دهه به 81 هیئت عزاداری در استان خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: فعالیت های اعضای این جمعیت در قالب طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال» توسط جمعیت جوانان از تاریخ 30 مردادماه تا 11 شهریور ماه انجام گرفته که شامل  تب سنجی، غربالگری، ضدعفونی  عزاداران و اماکن برگزاری مجالس عزا، اهدای ماسک و شال عزا، همکاری با برگزار کنندگان مراسمات در خصوص تعیین فاصله گذاری فیزیکی، آموزش های پیشگیری از انتقال کرونا، نصب بنر،  پوستر و اینفوگرافی درب ورودی مجالس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت 10 شعبه و 3 مرکز در استان در زمینه خدمت به عزادارن حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: در مجموع 387 نفر و به عبارتی 2653 نفر روز در این ایام به عزاداران حسینی خدمت رسانی کرده اند.

حرازی تهیه کلیپ فعالیت های هرشبه محرم توسط کانون دانش آموزی، تهیه روزنگار ویژه دهه محرم، طراحی استوری شام غربیان، طراحی پوستر روزحضرت قاسم ابن الحسن(ع)، برگزاری ایستگاه مجازی صلواتی سردار سلیمانی، راه اندازی پویش دلنوشته های حسینی، قرائت زیارت عاشورا در روز شهادت حضرت علی اکبر(ع)، طراحی پوستر یازده محرم روز اسرا و مفقودین و اجرای طرح قرار مهربانی ویژه نذر سلامت را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان در دهه اول محرم عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر استان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند