Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رافائل مائوریللو، عضو هیئت علمی گروه آموزشی زبان اسپانیایی دانشگاه علامه طباطبائی، به عنوان برنده سیزدهمین دوره جایزه بین المللی روزنامه‌نگاری و ادبیات مرزانی در ایتالیا برگزیده شد.

به گزارش ایسنا، این جایزه به دلیل «فعالیت شناخته شده علمی در سطح بین الملل و در دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین فعالیت مداوم  در جهت ایجاد صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین ملت‌ها به عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر رافائل مائوریللو به عنوان عضو هیات تحریریه مجله علمی بین المللی Global Studies  Quarterly  برگزیده شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، این مجله علمی پژوهشی از سوی Oxford University Press به عنوان یکی از مجلات علمی International Studies Association به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند