Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:08:24 GMT

واکنش همبازی‌های قدیمی محرم به سرمربیگری او در سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۱۵۳

واکنش همبازی‌های قدیمی محرم به سرمربیگری او در سپاهان

محمود کریمی و هادی عقیلی پس از انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای وی آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گذشت یک روز از انتصاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان محمود کریمی و هادی عقیلی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

محمود کریمی و محرم نویدکیا بین سال‌های ۷۹ تا ۸۳ و ۸۵ تا ۸۸ در تیم فوتبال سپاهان همبازی بوده‌اند و در قهرمانی سال ۸۲_۸۱ لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی در سال‌های ۸۳_۸۲، ۸۵_۸۴، ۸۶_۸۵ و نایب قهرمانی سال ۲۰۰۷ در جام باشگاه‌های آسیا در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی از هواداران درخواست کرد که از محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان حمایت کنند و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"امیدوارم همچون دوران بازیکنی در کسب عناوین قهرمانی موفق و سربلند باشی."

همچنین هادی عقیلی و نویدکیا از سال ۸۳ تا ۸۸ با یکدیگر در سپاهان بازی کردند و توانستند قهرمانی لیگ برتر در سال ۹۰_۸۹، جام حذفی در سال‌های ۸۵_۸۴ و ۸۶_۸۵ و نایب قهرمانی سال ۲۰۰۷ در جام باشگاه‌های آسیا را با لباس طلایی پوشان کنار هم به دست بیاورند.

عقیلی دیگر همبازی نویدکیا در تیم سپاهان برای وی نوشت: هم تیمی چندین و چندساله، محرم عزیز امیدوارم در نقش جدیدت بدرخشی و نام سپاهان بزرگ و پرافتخار را سربلند نگه داری.
 

کد خبر 442778

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان هادی عقیلی تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان محمود کریمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته استقلال با ریکاردو ساپینتو تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت، اما جام قهرمانی هم در لیگ برترو هم در جام حذفی به پرسپولیس رسید.

این فصل و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها سپاهان با ۴۴ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و ممکن است در هفته‌های آینده از رکورد استقلال در فصل گذشته هم عبور کند، اما شانس قهرمانی تیم سپاهان در این فصل از بازی‌ها بسیار کم است. البته سپاهانی روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی را از دست نداده‌اند. سپاهان که تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به حساب می‌آید ۸ امتیاز با تیم استقلال اختلاف دارد و به نظر می‌رسد احتمال جبران این اختلاف کم و شاید هم ناممکن است.

اتفاقی که فصل گذشته برای تیم استقلال و این فصل برای سپاهان رخ داد، به خوبی نشان می‌دهد برای قهرمانی در لیگ برتر اینکه بهترین تیم تهاجمی باشی کافی نیست و باید در فاز دفاعی هم خوب باشی. تنها خوب بودن در فاز تهاجمی منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود. در خیلی از مواقع هم تیمی که بهترین تیم در فاز دفاعی بوده قهرمان نشده و این هم نشان می‌دهد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هم باید در فاز تهاجمی خوب باشد و هم در فاز دفاعی؛ و یک واقعیت دیگر اینکه آمار و ارقام تنها برای رسانه‌ها و کارشناسان است و امتیازات است که می‌تواند تیم را به جام برساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!